Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur är vodkan?Visa bilaga 634063Glad Mudsommar!
Den är väldigt bra. Tror att det är den bästa vodkan jag testat. Mjuk och fin med lite charmiga toner. Väldigt bra!Hur är vodkan?
Tidigare har jag haft Russian Standard som referensvodka men måste ju hitta nåt annat.
Absolut m fl smakar ju spolarvätska mest..
Nepps, majstångsresning i Tällberg.
Kan omöjligt vara Tällberg med så mkt folk, och Maj?Nepps, majstångsresning i Tällberg.
![]()
Du är välkommen på ett besök nästa midsommar. Lånar gärna ut ett par knätofsar till dig.Kan omöjligt vara Tällberg med så mkt folk, och Maj?
Och en virkad väst?Du är välkommen på ett besök nästa midsommar. Lånar gärna ut ett par knätofsar till dig.
Man majar stången, dvs klär den. Majstång = klädd stång.
Du lär vara den enda med virkad väst, men visst skall jag ordna det.Och en virkad väst?
Då kommer jag?
Kontrar med resturangbord i Dalhalla 25/8 om det finns platser kvar sent och jag är "frisk" ( kan man ha virkad väst på In Flames?)Du lär vara den enda med virkad väst, men visst skall jag ordna det.
Gissningsvis många tyskar som har det.Kontrar med resturangbord i Dalhalla 25/8 om det finns platser kvar sent och jag är "frisk" ( kan man ha virkad väst på In Flames?)
Ja, @Manurhin2 varför tar du inte med dig västen som du har på bilden här ovanför? Ser jättefin ut!
Vodka är väl typ brännvin liksom så hur stor skillnad kan det bli? Nu tillhör jag iofs den delen av befolkningen som inte vet hur spolarvätska smakar, så det kanske stämmer.Hur är vodkan?
Tidigare har jag haft Russian Standard som referensvodka men måste ju hitta nåt annat.
Absolut m fl smakar ju spolarvätska mest..
Väldigt stor skillnad ändå. Den får inte ha någon bismak framförallt och där torskar väldigt många sorter.Vodka är väl typ brännvin liksom så hur stor skillnad kan det bli? Nu tillhör jag iofs den delen av befolkningen som inte vet hur spolarvätska smakar, så det kanske stämmer.
Såklart jag kan ha den, brukar inte ha samma kläder 2 ggr på tillställningar dock.Ja, @Manurhin2 varför tar du inte med dig västen som du har på bilden här ovanför? Ser jättefin ut!
Såklart jag kan ha den, brukar inte ha samma kläder 2 ggr på tillställningar dock.
Underbart!
Vackert! Är det Lysekil?
Glad midsommar!