Glad nationaldag alla glada cyklister ???

eucalyptus

Aktiv medlem
Underbart sommarväder med klarblå himmel i Jönköping. En morgontur på cykeln o sedan jobb i eftermiddag.

Vart firar ni ifrån, planerat något roligt?

I vilket fall, hoppas alla fina människor får en bra dag ???????????

Detsamma!

Här i Göteborg blir det firande på Skansen Kronan med kanoner, sång och massa blått och gult! Sen en cykeltur till naturen med vännerna.

Härligt! ?

Själv är jag hos min gamle far (snart 80) och vi ska laga nått extra gott till lunch idag. Men saknar min cykel som befinner sig på annan ort...

Köpt häckplantor = gräva ? sen sill och laxlunch samt en kall. Viktigast av allt ... Byta ut stenhård specialized sadel på racern till mer komfortabel WTB SL8 som passar min bakdel perfekt.

Härligt stigsnurr i Böle, Jämtland blev det idag

Bilagor

• 6EF7D812-1E53-42B7-B802-139353D693BA.jpeg
    6EF7D812-1E53-42B7-B802-139353D693BA.jpeg
    460.5 KB · Besök: 62
Firat med trädgårdsarbete hela dagen, borde cyklat med tanke på VR nästa helg men det är väl för sent att vässa en obefintlig form......

Fin dag!

Hunnit med trädgårdsarbete, städat garaget, en kort cykeltur med fika, en lika kort tur med motorcykeln, samt t.o.m. hunnit sitta ner i solen en stund. Jäkligt gött! ?

Först 1h cykel på mtb:n. Sedan äntligen tid att mecka med min bakväxel strulat sedan jag monterade den. Tillslut fattade jag att jag monterat den helt galet. Med b-länken för normal infästning. Växelörat är för direct mount. Dessutom hade jag dragit kedjan fel genom bakväxeln ☺️. Otroligt att den ändå växlat hyfsat i ca 20 mil. Bästa nationaldagspresenten var att få ordning på detta. Ha d gott i solen ???

Kanonväder här på ostkanten. Vi var ca 70 pers och provcyklade Hansa Bygg GP;s mtb-bana i Kalmar. Trevligt sällskap, fika och en nice bana.
I början av aug går tävlingen. Blir tydligen sista chansen att seeda sig till CV.

/steen

Först 1.7 mil morgon-MTB runt Uppsala med femårig kompis i femårigt tempo ? sen 5 mil lvg i 37-årigt tempo till föräldrar, middag och sen hemåt. Kanonväder, kändes dock att jag inte är van vid 30 grader..

Det blev lite oplanerad cykling i Åre bikepark då vi upptäckte att Skistar (hör å häpna) bjöd på gratis lift premiärdagen.
Kanon, då slapp vi flyttstäda?
Men då får vi göra det imorgon istället?
Suck!

Dropp, morfin och spyor samt två skruvar i höften på den sankta versionen av mig själv. Dessutom löfte om två nya stöttande pinniga kompisar de närmaste sex veckorna.

1888 sa:
GoranS sa:
Dropp, morfin och spyor samt två skruvar i höften på den sankta versionen av mig själv. Dessutom löfte om två nya stöttande pinniga kompisar de närmaste sex veckorna.

Vad är det som har hänt med dej GoranS?
Kommer förklaring i en separat tråd vad det lider. Nöjer mig med att konstatera att jag (förhoppningsvis) vare sin inlett en karriär som narkoman eller gjort något som långsiktigt ska hindra mig fr att cykla. ;-)

GoranS sa:
1888 sa:
GoranS sa:

Kommer förklaring i en separat tråd vad det lider. Nöjer mig med att konstatera att jag (förhoppningsvis) vare sin inlett en karriär som narkoman eller gjort något som långsiktigt ska hindra mig fr att cykla. ;-)

Oj, låter inget roligt. :-(
Hoppas på snar återhämtning!

GoranS sa:
1888 sa:
GoranS sa:

Bummer, Take it easy out there, hoppas verkligen det blir ok !

Tillbaka
Topp