Glapp i länkage

Magic

Ny medlem
Glapp i länkage
Har en Commencal meta 5.20 2006, och jag har upptäckt ett litet glapp i länkaget. Det är inte i huvudlänken, utan i det länkage som driver dämparen. Alla bultar som håller länkaget är tight enligt spec. torq. Blir man tvungen att acceptera små glapp i lagren eller behöver de bytas redan?

Jag köpte cykel våren -06 och tycker att ett år verkar vara ganska kort livslängd på några lager. Är det någon som har liknande erfarenheter och kan ge feed-back?

//Magic
 
Glapp i länkage
Tejpen är en vulgär Boråsisk rit för nyinflyttade studenter, eller så minns jag inte varför... Allt sker av en anledning men jag minns inte anledningen eller om anledningen ens var välgrundad och genomtänkt, men det var säkert jättesmart just då =)
Men jag är helt säker på att det fanns nån form av anledning i alla fall.
 
Tillbaka
Topp