Glapp i länkage
Har en Commencal meta 5.20 2006, och jag har upptäckt ett litet glapp i länkaget. Det är inte i huvudlänken, utan i det länkage som driver dämparen. Alla bultar som håller länkaget är tight enligt spec. torq. Blir man tvungen att acceptera små glapp i lagren eller behöver de bytas redan?
Jag köpte cykel våren -06 och tycker att ett år verkar vara ganska kort livslängd på några lager. Är det någon som har liknande erfarenheter och kan ge feed-back?
//Magic
Jag köpte cykel våren -06 och tycker att ett år verkar vara ganska kort livslängd på några lager. Är det någon som har liknande erfarenheter och kan ge feed-back?
//Magic

