Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Går mer än tjugo gör det väl inte ändå med ballongdäck :-)emmer sa:MTB: En på ryggen och en stor en jävel som en halvkåpa på styret så luftmotståndet gör att det inte går mer än tjugo.
Hm, hjälmnummerlapp har jag nog aldrig varit med om, det är inte tidtagningschipet du menar?Sambal Oelek sa::) finns en anledning för allt.
Har bara cyklat motionsklass LVG tidigare och då brukar det i princip jämt vara:
En på rygg
En på hjälm
En på hoj, styre framåt
Har sett vissa som använder en speciell numerlappshållare med band, så man slipper pierca favorittröjan med säkerhetsnålar.
just det, det har varit lite blandat. Ibland med chip och ej nummer. Ibland både och. Ibland bara nummer. Nu t ex fick jag bara nummer :) (chip på hojen).ooms sa:Hm, hjälmnummerlapp har jag nog aldrig varit med om, det är inte tidtagningschipet du menar?
Ja alla har vi våra böjelser.Hagman sa:Om man bara har en elcykel och vill cykla mtb loppet då?
Jag tror inte du får "springa" Göteborgsvarvet på en Segway heller...Hagman sa:Om man bara har en elcykel och vill cykla mtb loppet då?
Örjan Lax sa:Ja alla har vi våra böjelser.Hagman sa:Om man bara har en elcykel och vill cykla mtb loppet då?
Hört en del om den; allt från "inga större problem" till "såg ut som han brutit nacken". Någon som vet hur det gick?Sambal Oelek sa:Såg bara en incident, någon hade kört omkull på en lång raka på Hisingen.
Menar du mellan kastenhofsmotet och ryasand? Den är inte så kul när taxisarna har bråttom till/från landvetter :-)Sambal Oelek sa:Efter Floda till Härryda är ju favorit.
Härskogsvägen ja, grymt fin. Men precis, de kör som svin där så det är ingen höjdare i rusningstrafik.emmer sa:Menar du mellan kastenhofsmotet och ryasand? Den är inte så kul när taxisarna har bråttom till/från landvetter :-)
Men tahult till jonsered är väl fin? om inte vintern tagit den precis (har skam till sägandes inte kört där i år).