Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
geologen sa:Tåla bad (på riktigt), då gäller 20 ATM/200 m i klassningen. Tvivlar på att vanliga träningsklockor har det.
Garmins 920xt har 5ATM klassnig och är ju uppenbarligen gjord för att simma med iaf.RN sa:geologen sa:Tåla bad (på riktigt), då gäller 20 ATM/200 m i klassningen. Tvivlar på att vanliga träningsklockor har det.
Jag tror att klassningen har förskjutits lite på senare år men jag skulle tveklöst simma med en klocka som är specad för 30m och antagligen snorkla med en som är klassad 50m, väldigt sällan jag är under 5-7m och en faktor 10 bör räcka. Jag vet att det numera är 100m som är klassning för snorkling/fridykning men jag vet inte riktigt.... 200m är gängse klassning för apparatdykning och det finns de som hävdar att det är för snålt tilltaget också och vill ha 300m trycksäkring för att kalla det apparatdykningssäkert.
I samma andetag kan man ju nämna att det är ont om undervattenshus till kameror som är klassade för mer än 50m och de flesta ligger på 30...
julgus sa:Fråga om Fenix 3.. Jag vill ha en påminnelse var 20min men inte behöva trycka bort den mha Start/Stop. Jag vill bara ha en vibration sedan ska den återkomma igen efter önskad tid. Går detta?
Akoa sa:julgus sa:Fråga om Fenix 3.. Jag vill ha en påminnelse var 20min men inte behöva trycka bort den mha Start/Stop. Jag vill bara ha en vibration sedan ska den återkomma igen efter önskad tid. Går detta?
Ja. Går i princip på alla nyare garmin. Tid eller distans går att ställa in.
julgus sa:Du tänker intervallfunktionen? Fungerar inte riktigt som jag vill ha den då den ju "tar" över ex Cykling som jag egentligen vill ha urtavlan.
Akoa sa:julgus sa:Fråga om Fenix 3.. Jag vill ha en påminnelse var 20min men inte behöva trycka bort den mha Start/Stop. Jag vill bara ha en vibration sedan ska den återkomma igen efter önskad tid. Går detta?
Ja. Går i princip på alla nyare garmin. Tid eller distans går att ställa in.
julgus sa:Tack, nu fick jag ordning på det precis som jag ville! Kalas!
Energipåminnelse var 20min..inför VR, en tugga japp el motsv.. Jag har förbålt enkelt att glömma det men brukar inse mitt misstag i Hjo.
julgus sa:Tack, nu fick jag ordning på det precis som jag ville! Kalas!
Energipåminnelse var 20min..inför VR, en tugga japp el motsv.. Jag har förbålt enkelt att glömma det men brukar inse mitt misstag i Hjo.