Grattis till Snabel@

Grattis till Snabel@
Men herregud vad det ynglas av här på happy!

Det kanske inte är så konstigt att det är just nu förresten, cykelföret är ju tveksamt i februari (9 mån sedan). Uttrycket vinterträning får ny innebörd ;-)

Grattis!

Grattis till Snabel@
Grattis till nya familjemedlemmen ;-)

Bara att skaffa en hoj som klarar barnstol och massa last, så blir ju jr dessutom van vid cykling och en framtida cyklist är danad.

Tror vi nu kan avliva myten att cykling är skadligt för potensen för det bara vimlar av ungar bland er här, dessutom många tvillingar och även trillingar!!

Bosse

Grattis till Snabel@
Jag förespråkar att han ska skaffa ett par sådana här till mini-snablarna:

DSCN6572.jpg

Grattis till Snabel@
Äh, har han klarat av att motionera den med en liten tösabit hemma skall han nog klara av det med det nya tillskottet också Tobbe ;)

Grattis till Snabel@
Johan S Skrev:
-------------------------------------------------------
> Grattis! Även jag hoppas att den lille blir
> cyklist och inte kastar bort livet på andra saker.

Det är klart det ska bli en cyklist. =)

/Max

Grattis till Snabel@
Tack allihopa!

Jo det blev en 52cm lång och 3780g Mårten. Allt har gått bra men det här med dygnsrytm känns lite förvrängt för tillfället. Bättre farsdagspresent kan man nog inte få!

Blir nog en cyklist, för rundtrampsövningar har han hållit på med sedan midsommar ungefär. Valet av trehjuling blir enkelt, pappa åker ju Giant så det blir en sådan. Dock inväntar jag ett NRS-införande på de små cyklarna. Vore ju synd om han skall bli efter i stöket på grund av odämpat.

/Anders

Grattis till Snabel@
Måste väl infoga ett stoooort grattis jag oxå till pappa Anders! Känner på mig att det blir en del pappasnack längre fram.... i mars väntas även en klimp här så.. vi får se om det blir en som vill ärva hobbyn..

Grattis till Snabel@
Nej nej nej. Klart han ska börja med odämpat eller i vart fall hårdsvans tills han lärt sig den grundläggande tekniken. Annars blir det bara att bomba över allt stök istället för bra spårval ;)

Tillbaka
Topp