Grus och stigspår i Östergötland

HerrGris

Medlem
Hej,
Är ny inom gravel / stig / lätt mtb och letar efter några kul leder med så lite landsväg som bara är möjligt.

Har tittat på en karta jag hittade på happyrides https://happyride.se/turtips/r/ostergotlands-lan.22/
och behöver nog skaffa gps för några runt ågelsjön för jag tappade bort mig direkt. Den runt gransjön i Skriketorp var för mycket stora stenar samt rötter, plus rakt upp på ett berg:)

Gillar när man e i fin natur och kan hålla lite fart iallafall!

Alla tips välkomnas, tack på förhand

Ladda ner appen ”MTB Guide” så har du ett antal fina stigrundor med svårighetsgradering i Östergötland. En fin runda med grus och lättcyklad stig är t ex loop 1 på Kolmårdsbiken.

Edit: om det är grus/stig på mtb som är intressant alltså ?

Hej,
Är ny inom gravel / stig / lätt mtb och letar efter några kul leder med så lite landsväg som bara är möjligt.

Har tittat på en karta jag hittade på happyrides https://happyride.se/turtips/r/ostergotlands-lan.22/
och behöver nog skaffa gps för några runt ågelsjön för jag tappade bort mig direkt. Den runt gransjön i Skriketorp var för mycket stora stenar samt rötter, plus rakt upp på ett berg:)

Gillar när man e i fin natur och kan hålla lite fart iallafall!

Alla tips välkomnas, tack på förhand
Var utgår du ifrån, gissar Norrköping med omnejd utifrån de platser du beskriver.

Jag bor i stan och har en uppsjö gpx filer med olika gravelrundor om du vill ha. Alternativt skicka PM så kan jag visa runt IRL

Senast ändrad:
Var utgår du ifrån, gissar Norrköping med omnejd utifrån de platser du beskriver.

Jag bor i stan och har en uppsjö gpx filer med olika gravelrundor om du vill ha. Alternativt skicka PM så kan jag visa runt IRL
Jag utgår från Norrköping, tar gärna lite gpx filer, behöver lite bättre kondis innan jag samåker. Tack så mycket:)

Tillbaka
Topp