Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fredrikb81 sa:Någon som varit ute och kört idag ut mot färentuna? Status på gruset?
DT sa:...kliniskt grisfritt på Färingsö! :-)
nisseson sa:DT sa:...kliniskt grisfritt på Färingsö! :-)
Säker på det? https://www.stockholmdirekt.se/nyhe...-pa-malaroarna/cbbnbn!zzoU7ibGsJIH9TwjO0r0Lw/
DanielS sa:Ser det fortfarande bra ut med gruset om man skulle få för sig att lufta racern i helgen?
Ja kan bekräfta att det är fina förhållanden förutom den lilla sträckan vid skå. Körde till Svartsjö slott och sedan runt Stenhamra. Fantastiskt att kunna cykla i det här vädret 28:e februari.Nu är det grusfritt utom en liten 30m sträcka vid Drottningholms busshållplats samt sträckan mellan ICA Skå och Skå kyrka.
Körde via Kumla by-Svartsjö-Stenhamra igår, bra sopat förutom sträckan ica skå till kyrkan. Blött där vägen går i skugga så skärmar rekommenderas (jag körde utan, var en del att rengöra när jag kom hem). Kör man tidigt kan det nog vara halt.. vid kl 12 var det ingen is kvar på cykelbanan.För ett år sedan hade jag tydligen redan gjort lvg-premiär... Någon som kan berätta hur det ser ut nu? Åkte bil till Ekerö C förra helgen och det såg sopat ut på cykelbanan, men hur ser det ut på Färingsö?
Någon som har uppdaterad info på grus-status på Färingsö? Kumla by - Svartsjö - Sånga - Stenhamra?
Ständigt denna snutt mellan Ica Skå och kyrkan, finns det någon logisk förklaring?2 april var det grusfritt, förutom cykelbanan mellan Ica Skå och kyrkan.
Ständigt denna snutt mellan Ica Skå och kyrkan, finns det någon logisk förklaring?
Fortfarande dödsgrusat, I alla fall cykelbanan från Nockeby bort till TappströmHur ser det ut på grusfronten så här års? Är det sopat eller dödsgrusat?
Men är ju typ bara där det är dödsgrus.Fortfarande dödsgrusat, I alla fall cykelbanan från Nockeby bort till Tappström