Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
the_TnT: Jag använde en Canon HV20 med en JAG35. Den billigaste 35mm adaptern om man inte vill bygga själv, enda problemet som jag har haft med den är att adapterfästet är i plast på den om man använder canon objektiv.
Ja fy fan, synd att man inte snöade vidare på konsten med rörlig bild efter gymnasiet. Sjukt kul grejer.
Minns när vi gjorde en musikvideo åt några killar med en redig kamera, ett filter för att ge bilden lite skönare känsla och en väska objektiv med samlat värde på ungefär en halv mille. Snyggt blev det iaf. :)
Dark3k skrev:
-------------------------------------------------------
> JAG35. Den billigaste 35mm adaptern om man inte vill bygga själv
Statisk, vibrerande eller rullande GG?
> enda problemet som jag har haft med
> den är att adapterfästet är i plast på den om
> man använder canon objektiv.
Man borde nog använda rails och fixera alla tre enheter med varandra via dem antar jag.
Blir bilden bara upp-o-ned eller blir den även spegelvänd höger-vänster? Lätt att fixa efteråt iofs..
Blev galet sugen på en riktig videokamera i vart fall, kul att kunna använda riktiga gluggar med kort skärpedjup och hur mycket eller lite vidvinkel man vill. :)