Håll utkik efter min stulna Raleigh M600!

JohannesGbg

Ny medlem
Håll utkik efter min stulna Raleigh M600!
I onsdags blev jag bestulen på min Raleigh M600 från -00. Ingen sprillans ny cykel, men en bra cykel och med nostalgiskt värde för mig! Har bl a kört ett gäng långlopp på den (inkl långloppscupen).

Låste fast den under dagen med ett ABUS-lås i ett cykelställ inne på gården på jobbet på Viktoriagatan i Göteborg (låst dörr in till gården). När jag skulle cykla hem vid 21-tiden i onsdags låg bara ett uppbrutet ABUS-lås kvar och en mattkniv. Låset var helt av på ena bygeln och det verkar som om de skalat av plasten med mattkniven, gissar att det kan vara för att komma åt med kylspray! Cykeln stals någon gång under dagen den 11/6 mellan kl 8 och 21.

Cykeln är svart med blåa toningar på ramen mot bakhjulet. Jag har bytt framdämpare och styre så cykeln skiljer sig en del från standardmodellen. Silverfärgad Marzocchi Bomber ETA 04 dämpare, Ritchey styrstam, Ritchey Rizer-styre och röda Yeti-handtag.

Kanske inte mycket att göra men att vara observant och sprida ryktet via nätet är kanske det bästa som går att göra för att förhindra stölder! Så ser ni cykeln så hör av er!!

Mvh Johannes Åkesson
johannesgbg@hotmail.com
0707 314 888

Raleigh2.JPG ht=338

Raleigh1.JPG ht=600

Raleigh3.JPG ht=725

Edit av the_TnT: Tråkigt, men ändå ska man inte SKRIKA i rubriken.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp