Om man har en sådan där överdragspåse till ryggan som dessutom är medpackad i ändamålsenlig ficka, varför trär man inte över den när man vet att det ska regna?
Om man har regnöverdrag till skorna, varför tar man då vinteröverdragen istället när man vet att det ska regna?
Om man har ändamålsenlig regnjacka, varför tar man inte den då när man vet att det ska regna?
Om man har en cx med stänkor och slicks, varför tar man inte den då när man vet att det ska regna?
Igår frös jag som fan om händerna för att jag valde höst/vår handskar när det var vintertemperatur ute. Det visste jag att det skulle vara. Och idag såg jag ut som en blöt hund när jag kom hem, trots att jag visste att det skulle regna. Får behandla inputen med lite mer koncentration i fortsättningen tror jag. Börjar bli lite för mycket slentrian det här med 6 mil om dan.
Bytte hjul igår, orkar inte med baknavets gnällande mer. Fun works N76 med nytt frihjul. De andra hjulen var betydligt tystare, och tråkigare... Beror förmodligen på sugdäcken som sitter på.