Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mange. sa:Någon får gärna informera mina knän att sluta trilskas.
Nu får jag åka giftslang resten av veckan och hoppas att det är smärtfritt nästa vecka..
Fjärdebrunn sa:Mange. sa:Någon får gärna informera mina knän att sluta trilskas.
Nu får jag åka giftslang resten av veckan och hoppas att det är smärtfritt nästa vecka..
Aj då!
Minnen från Norge antar jag.
Testa att disciplerat spinna utan kraft tor jobbet?
Funkar som rehab för mig
Mange. sa:Någon får gärna informera mina knän att sluta trilskas.
Sambal Oelek sa:Såg en älg på stigen till jobbet idag!
Pugilism sa:Välkommen.
Pugilism sa:Hitta zen i pendlingen
Tack för tjötet, det var görmysigtStumpy sa:Lyxade till det med landsvägshojen.
Kom ikapp en tok strax innan Nackanäs. Tjôtade lite.
Settantasette77 sa:Pugilism sa:Välkommen.
Tack :) får säkert fylla på här med storys med tiden :)) händer ju saker varje dag. Listan kan göras lång. Inte för att jag på något sätt själv är helt felfri, men jisses vilka nötter det finns där ute.
Har inte riktigt hittat min "identitet" som cyklist ännu. Än så länge är jag extremt noga med att respektera trafikreglerna. Stannar vid rött tex, även om det är helt tomt och man borde kunna köra. (Väldigt få som gör).
Här om dagen fick jag mitt första utbrott på en äldre herre som tyckte jag hade onödigt bråttom. Han skällde ut mig när jag körde om honom för 3:e gången. Jag skrek då tillbaka att om han slutar köra mot rött så har vi inga problem, för då skulle han inte vara ivägen hela tiden.
Är också nåt jag funderar på. Jag cyklar nog i hyfsat bra tempo, men är långt ifrån snabbast i stan. Om jag märker att jag har snabbare cyklister runt omkring mig så försöker jag hålla undan. Man vill ju inte vara ivägen. Men i stan kommer det nötter som kör sjukt sakta som man kör om. Vid nästa rödljus kommer dom och kör förbi och ställer sig längst fram! Hur f-n tänker man då? Om man är ivägen första gången lär man vara det igen. Så, nu har jag fått skriva av mig lite :))
ceel sa:Använder du cykelboxen om den finns? Då är det svårt för någon annan att ställa sig framför.
Settantasette77 sa:ceel sa:Använder du cykelboxen om den finns? Då är det svårt för någon annan att ställa sig framför.
Japp där den finns så absolut. Börjar tänka mer på nu hur jag ställer mig också, men det hindrar ju inte vissa från att kliva av sina cyklar och leda ut dom halvvägs i korsningen för att stå först :)) det irriterar mig mer när det är någon som cyklar uppenbart långsamt som tar sig sådana friheter. Men ska jobba på zen :)) är nog bra för hälsan i andra situationer också om man lär sig att hitta sitt inte lugn :)
Settantasette77 sa:Började att cykelpendla i början av maj och är redan helt såld på konceptet.
Er Dandi sa:Också en nybliven pendlare med liknande erfarenheter som Settantasette77.
Säljes:federico sa:Vintercykling är kul! Kommer ni ihåg 9 November 2016?
Settantasette77 sa:Säljes:federico sa:Vintercykling är kul! Kommer ni ihåg 9 November 2016?
Cykel, bianchi. 150 mil, med kläder o skor. Säljes pga nya prioriteringar ?
federico sa:Settantasette77 sa:Säljes:federico sa:Vintercykling är kul! Kommer ni ihåg 9 November 2016?
Cykel, bianchi. 150 mil, med kläder o skor. Säljes pga nya prioriteringar ?
Nej! inte så jag menade! Det var kul! på riktgt! Plus att vi som cyklade den dagen kom till jobbet, alla andra stod still om man inte ville gå hela vägen, minns inte hur det var med tunnelbanan.
federico sa:Nej! inte så jag menade! Det var kul! på riktgt! Plus att vi som cyklade den dagen kom till jobbet, alla andra stod still om man inte ville gå hela vägen, minns inte hur det var med tunnelbanan.
Jag körde CX den dagen (precis som alla andra). Har för mig att det tog 1:20 istället för normala 40-50 minuter.Settantasette77 sa:Skoja bara. Vad kör du på vintern? Mtb eller cyclocross eller nåt liknande?