Fjärdebrunn
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 8
Liqusol funkar att laga däcksrevor med, och mycket annat.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
zodah sa:Jeppe_E sa:Gårdagens hempendling var helt jävla underbar.
Motvind, regn, fukt, smuts, bajs, glas
Helt nytt GP4k åt hvete
Pyspunka, cykal med 2 bar i däcket... gick jetebra.
Du kan ju sätta en lagningslapp invändigt på däcket. Har gjort flera ggr, funkar bra.
Jeppe_E sa:federico sa:6 September
Njuter varje gång du publicerar en bild här. Fantastiska bilder. Både kompositions- och innehållsmässigt och härlig kvalite.
federico sa:Jeppe_E sa:federico sa:6 September
Njuter varje gång du publicerar en bild här. Fantastiska bilder. Både kompositions- och innehållsmässigt och härlig kvalite.
Tackar Jeppe! Kul att det uppskattas. Idag såg jag inget direkt intressant eller vackert motiv så jag bjuder på ett gäng gamla bilder. Längtar efter dimma, mörker och snö (t.o.m lite regn). Trevlig helg på er!
zodah sa:Igår blev jag faktiskt ifråncyklad efter Skanstullbron söder ut.
Skyller på att jag hade vinterhojen med skärmar, lampor, tutor och reflexer. Men ärligt, han va stark.
Peach sa:zodah sa:Igår blev jag faktiskt ifråncyklad efter Skanstullbron söder ut.
Skyller på att jag hade vinterhojen med skärmar, lampor, tutor och reflexer. Men ärligt, han va stark.
Nu cyklar jag inte på Skanstullsbron, dessutom är jag ingen snabb cyklist... MEN
F*n, vilket life goal det är att någon gång, opåkallat, bli anonymt hyllad på ett cykelforum om en kränkning man gör.
OBS - Ingen ironi eller försök att vara elak - bara en reflektion när jag såg din post
Elvis666 sa:Dödsförkyld typ, fick rulla till jobbet. Om de är motvind påväg hem, så får jag nog sova i rållisparken
Riolux sa:Har bytt 35 mm CX-däck till 28 mm slicks, så jag hade kanske väntat mig lite lättare rull men den känslan uteblev. Lite för varmt klädd men hellre det än motsatsen. Överlag mysigt!
salle sa:Trötta ben efter gårdagens stigrally. Segt och inte så rolig pendling. Behöver nog snart ett nytt bakhjul också.