Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Peth sa:Usch då, låter inget vidare. Antar att lite HTFU inte hjälper?Fjärdebrunn sa:Allt är slut
Knät gav upp
Skit
Pugilism sa:Peth sa:Usch då, låter inget vidare. Antar att lite HTFU inte hjälper?Fjärdebrunn sa:Allt är slut
Knät gav upp
Skit
Tror nästan det varit för mycket htfu på sistonde. Hoppas att det blir bättre snabbt.
Peth sa:Usch då, låter inget vidare. Antar att lite HTFU inte hjälper?Fjärdebrunn sa:Allt är slut
Knät gav upp
Skit
Fjärdebrunn sa:Peth sa:Usch då, låter inget vidare. Antar att lite HTFU inte hjälper?Fjärdebrunn sa:Allt är slut
Knät gav upp
Skit
Har försökt med det, sedan mälarrundan 2/1. Det har blivit gradvis värre. Nu på hemvägen värkte varje tramptag.
Knät behöver inte mer dubbdäckspendling tror jag. Hämtar familjens jycke på lördag. Får lägga tid på den istället.
+1skrotfot sa:Fräna foton federico!
mett sa:Har fortfarande inte monterat skärmarna, fick betala för det i morse när det plötsligt snöar. Blöt i röven kom jag tillslut fram utan större problem.
emilh sa:Blöt, mer än något annat.
Fint i snön dock, men jag borde ha tagit på mig rainlegs eller softshellbyxor.
Fjärdebrunn, hoppas på så snabb bättring av knät som bara möjligt!
Arsozath sa:Var besväligt imorse. Nysnö på is. Höll på att gå omkull 3 gånger på de 700 meter grusväg jag har till landsvägen. Väl där var det 3 gånger på 5 km istället. Dock klarade jag mig. Det var värre förra veckan, då gick jag omkull och gjorde illa tummen. Den gör fortfarande ganska ont, och jag slår i den överallt hela tiden. Kan inte växla med den handen när jag cyklar med rakt styre. Kan inte ens blanda uno-leken på rasten, och den är fortfarande svullen. Men nu är det helg!
me.I.am sa:+1skrotfot sa:Fräna foton federico!
Jag ba' wow liksom
skulle jag sagt om jag varit yngre, rätt mycket yngre.