Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
snajgel sa:Vad rekomenderar ni för batterilampor för pendling?
salle sa:snajgel sa:Vad rekomenderar ni för batterilampor för pendling?
Jag kör Sigma lightster. Bra ljusbild som inte bländar, billig, vattentät, bra batteritid. Finns med usb-laddning om man vill. 250 kr någonting på Classe O.
Arsozath sa:salle sa:snajgel sa:Vad rekomenderar ni för batterilampor för pendling?
Jag kör Sigma lightster. Bra ljusbild som inte bländar, billig, vattentät, bra batteritid. Finns med usb-laddning om man vill. 250 kr någonting på Classe O.
Fast det beror på var man pendlar. På landsbygden lyser de upp för dåligt så jag kör med 2 lightster rikitga lite utåt för att bredda. Med fokus på att lysa upp diket. Inge roligt att krocka med rådjur/älg etc för att man inte sett dom i tid. Detta dock på höst/vår när det inte är kolmörkt, för då är det dynamo och lampa som gäller.
Arsozath sa:salle sa:snajgel sa:Vad rekomenderar ni för batterilampor för pendling?
Fast det beror på var man pendlar. På landsbygden lyser de upp för dåligt så jag kör med 2 lightster rikitga lite utåt för att bredda. Med fokus på att lysa upp diket. Inge roligt att krocka med rådjur/älg etc för att man inte sett dom i tid. Detta dock på höst/vår när det inte är kolmörkt, för då är det dynamo och lampa som gäller.
Jeppe_E sa:Hempendlingen var sådär....
20 grader varmt och sida/mot
Pfaff sa:Jeppe_E sa:Hempendlingen var sådär....
20 grader varmt och sida/mot
Välj vägen med konstant medvind!
AxelSthlm sa:Så många idioter.
Peth sa:Vackert idag!
Fin bild :-)
Många som cyklade i långbyxor och jacka idag, verkade varmt. Det är ju fortfarande shorts- och t-shirtväder.
mattel sa:annars buss/tuben/buss idag pga iggy pop.
adrianm sa:06:00 Le Peloton grupp 3 (snitt över 37km/h idag trots otur med bussar, rödljus och stoppskyltar)
adrianm sa:Länge sen jag skrev något här:
05:00 Uppstigning, frukost
05:30 Start hemifrån
05:58 Ankomst Urban Deli Sickla
06:00 Le Peloton grupp 3 (snitt över 37km/h idag trots otur med bussar, rödljus och stoppskyltar)
07:01 På jobbet efter totalt 48km med 32km/h i snitt.
Hur kan du på en timme ha kört 48 km med en snittfart på 37? Eller 32, vilket det nu var?
edit, aja fatta nu att det v ar hemifrån :)