Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SuperApe sa:staine sa:Men detta vart en nästan löjlig umleitung-pendling. Jag har ingen kilometerräknare på cykeln men den hade nog visat tvåsiffrigt. I mil alltså.
Eldtomta passerades men för kallt för att stanna tyvärr.
Snygg pendling! Hör av dig någon gång, jag kanske hänger med och suger hjul.
Så in i den! Sprang hem igår. Så idag blev det promenad (kokt) och styr&ställ-cykel (avkyld) när jag kom in till befolkade områden.LesGrossman sa:Svinvarmt i Göteborg idag, tog på mig alldeles för mycket kläder imorse.
staine sa:Ett lamp-råd i pendlingstråden:
Ni som är ganska nya på mörkercykling. En vis gammal gubbe gav mig följande råd.
Dagens urstarka LED-lampor är toppen, de lyser upp. Och man syns. Hur gör jag då för att inte blända sönder mina medcyklister?
1. Stå med cykeln 10-20 meter framför en spegel. Eller ett skyltfönster. Slå på belysningen. Blir du bländad? Sänk lampan! Man ska sänka lampan betydligt mer än man tror!
2. Dra fast lampan rejält i detta läge.
3. OBS Använd ALDRIG blink-mode! Det avslöjar dig som en dunder-n00b.
staine sa:Vingla INTE här!
skrotfot sa:Kollade termometern i morse, nästan 10 grader och regn - det fick bli shorts!
Nästa vecka skall det frysa på enligt YR, får väl förbereda vinterhjulen med de nya spikskorna.
Brukar det inte vara 50 km incykling..?
MrMoreau sa:Helt fantastiskt denna morgon då fuktiga hjulspår på cykelbanan vittnade om varför alla löven var borta...
Helt magiskt att det gått fram till berörda och att de också åtgärdat detta. Annars tomt, kallt och mörkt 05:30 in mot stan via ältavägen.