Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vinna rando? Nu har du tappat det. Igen.Men säg som det är då. Du vill vinna helgens 40-milare. Så de får nåt att grubbla på över helgen..
Kul, var då?![]()
Då var det nog jag
Jag såg inte träden för all skog. Men nu när jag vet vad jag ska titta efter så..![]()
Livet går väl ut på att vinna. Har du inte sett The apprentice - ännu?Vinna rando? Nu har du tappat det. Igen.
Vinna rando? Nu har du tappat det. Igen.
SolskenscyklisterEn tydlig ökning av antalet pendlare idag.
...är vi allihopa (egentligen, men vi biter ihop)Solskenscyklister![]()
Hur många av motcyklisterna hade dunjacka och tjocka halsdukar?Mycket folk men ändå god stämning med det fina vädret! Solglajor och kortbent => bra stämning.
Nu är sommaren här!
Blev sugen på en plingis jag med nu. Finns det något lätt sätt att nå den från sina hoods eller måste man sätta ena handen i mitten av styret för att plinga?Jag får nog ta och revidera mina slutsatser från gårdagen. Efter att ha monterat en knog oi ringklocka á 46 gram så har jag lyckats kapa tiden med 8 minuter jämfört med hybriden. (4 minuter snabbare än igår) Enda smolket i bägaren är väl att jag har blitt en sån där mamil som folk hatar.![]()
Jag brukar sätta plingalingklockan under vänsterbromshandtag (bockstyre) så man når den med ring- eller lillfingret. Då behöver man inte ta handen från hoodsen.Blev sugen på en plingis jag med nu. Finns det något lätt sätt att nå den från sina hoods eller måste man sätta ena handen i mitten av styret för att plinga?
hehe, du menar medvind? :)Hur många av motcyklisterna hade dunjacka och tjocka halsdukar?
Bild? Har svårt att se framför migJag brukar sätta plingalingklockan under vänsterbromshandtag (bockstyre) så man når den med ring- eller lillfingret. Då behöver man inte ta handen från hoodsen.