Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Minns jag inte fel går det att trimma aktiviteter i Strava.Kass hemfärd med motvind och en sadel som glidit ner. Fick stanna och justera upp den på vägen, för självklart har man ju verktyg med sig ?? Då blir det lättare igen men sen glömmer man stänga av Strava-skiten så den har loggat en massa promenad och slutar med en snitthastighet på 14km/h. Trevlig helg! ?
Det är i alla fall fint väder.
Perfekt, dra upp farten!Minns jag inte fel går det att trimma aktiviteter i Strava.
Får kolla på det, jag synkar med min klocka så det kanske är annorlunda dåMinns jag inte fel går det att trimma aktiviteter i Strava.
Funkar även i appen numera.Det går att croppa en aktivitet i Strava via webbgränssnittet, ej i appen.
En timme träning inan jobbet, tyvärr genade jag över en gräsmatta och klippte ett brunnslock strax innan jag var framme vid kontoret (Solnavägen/Centrumvägen där de hade flyttat avstängningen sen jag cyklade senast).
Drog i backen rätt hårt. Varken cykel eller kläder gick sönder men stukade tummen, i övrigt mest öm/stel.
Lugn cykling hem.
Det brukar vara asfaltsläggare från irland som snurrar med brittiska gulskyltade lastbilar med de är oftast lite mindre...Inte ofta man möts av brittiska lastbilar på vägen till jobbet. Mitt planetX paket som är på ingång kanske? ?
Syns på loggan???Dagens pendling var sjukt snabb!
Visa bilaga 656230
Mysigt - tidigt på hösten kan man sakna sitt Göteborg.Inte dagens men väl förra veckans pendling. Jag labbar lite med kameran så jag passade på att filma en vardag till jobbet. Fick lägga på lite käck musik pga en herrans massa vindbrus i filmen.
Det är lugnt och skönt på cykelbanorna nu. Många sommarcyklister har börjat åka buss / spårvagn. Sensommar och tidig höst är en fin tid!
Göteborg kan man sakna. Nu var ju detta Hisingen..Mysigt - tidigt på hösten kan man sakna sitt Göteborg.
Fast det är oftast smidigt att bo i en mindre stad numera, så jag är nöjd. Tyvärr blir det 1h bil till jobbet istället...
/A
Ny dag, samma sak.Skön morgon. Igen. Korta byxor alltjämt, men långfingrat, långärmat och väst på.
Råkade ut för något liknande tidigare i höstas där några valde att cykla uppför i bredd och jag kom (antagligen för) fort nerför. Låst bakhjul och helt nedslitet däck på en fläck. Tänkte lite "jag körde nog för fort men de var inte så sluga att cykla i bredd uppför heller"riktigt rolig pendling idag! höll på att krocka med en rackare som skulle svänga rätt ut i omkörningsfilen när jag kom där i 190.
På tal om det, vem tycker ni har ansvar där? Den som bara svänger rakt ut utan att kolla, eller den som kommer bakifrån i 300km/h?
frontalkrock alltså. Det låter inte bra, hur gick det för de inblandade?kom iväg lite sent, kortbent, kortärmat(fast Merino), kortfingrat. flöt på bra och var nog en av de snabbare pendlingarna i år... men har inte hänt för strava startade inte igång på telefånen. skyller på kluppiga fingrar.
Var med om en olycka i går uppför Tranebergsbro från Alvik, han bakom tänkte dra förbi och frontade med en som kom nedför, så jag tog det väldigt lugnt vid omkörningar. har fått mig en tankeställare kan vi lugnt säga.
Han som kom uppifrån var chockad, nog mer chockad än vad vi förstod kom jag på senare. Han som körde om blödde rejält men tror det var mest näsa och läppbitning, men fullt fungerande och pratade med 112. röd pil där det händefrontalkrock alltså. Det låter inte bra, hur gick det för de inblandade?
Grymt otäckt. Fattar inte varför så många har bråttom och chansar där det är så trångt.Han som kom uppifrån var chockad, nog mer chockad än vad vi förstod kom jag på senare. Han som körde om blödde rejält men tror det var mest näsa och läppbitning, men fullt fungerande och pratade med 112. röd pil där det händeVisa bilaga 656384
Det där är en riktigt läskig kurva, finns ju fler såna ställen i Sthlm där hög fart, smalt och lite skymd sikt gör det livsfarligt.Grymt otäckt. Fattar inte varför så många har bråttom och chansar där det är så trångt.
ja denna kurva kommer också tas med förstånd framöver, från bägge håll. vill inte smälla själv eller vara vållande till annans olycka. det är inte värt det.Det där är en riktigt läskig kurva, finns ju fler såna ställen i Sthlm där hög fart, smalt och lite skymd sikt gör det livsfarligt.