Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
*söker febrilt efter undanflykter*På lördag är det en trettimilare. Ska du med?
Medvind in till city. Gissar att det blir tyngre på hemvägen.
Zen iaf
Skönt att höra, då var det inte enbart jag som var ur form. (Kom också söderifrån)Du kom norrifrån då antar jag? Hade jävla motvind söderifrån
Jo, det kände jag på hemvägen…Du kom norrifrån då antar jag? Hade jävla motvind söderifrån
Såg en igår som stod och bankade med en kofot mot vänster framhjul i en korsning under min cykeltur.Skön pendling om än lite kall, såg två hjulbultar, till bil, på vägen till jobbet i morse. Ni med bil kolla att alla skruvar sitter kvar.
Jag. -5 vid start 04.40.-1 imorse. Inte ok. Kan någon klaga?
Starkt. Jag såg -3 och gick och la mig igen ?Jag. -5 vid start 04.40.
Lager på lager på lager. Ikväll får det definitivt bli några fler lager.
Nyckelviken?Fick bli stig både till och från jobbet idag. Vilken absolut LYX!
Ja precis! Blå spåret är tillåtet för cykling, men utmanande! Hade inte velat cykla där en fin helgdag när det är mycket folk i omlopp. En torsdagseftermiddag är det kalas!Nyckelviken?
Pendlar året runt men idag blev det bara för mycket antifeeling. Det var värre många gånger i vintras, men då var det inte 2:a halvan av april. Ska ju vara citronfjärilar, pollen och fågelsång ju.Ja det var den veckan lite kyligt men inte reagera vi på det? Flera galningar som jag själv körde på när det var som värst i vinter. ?
Kanske är trafikens riddare som är ute?Vinterbyxa
Vinterjacka
Mycket kallt första 10 minuterna.
Blev omkörd av ngt slags fartvidunder med ett hjul där man står på sidorna av hjulet på plattformar. Han höll ca 50 km/h. Undrar lite vad han gör om han kör på en kant eller litet hål i vägen.
Sergei for president ?Kanske är trafikens riddare som är ute?
![]()
Cykelfrämjandet om fartdårarna: ”De skrämmer andra”
Det är fler fordon än någonsin på cykelbanorna och många kör i högre hastigheter än man egentligen får. Den ideella föreningen Cykelfrämjandet oroar sig för kaoset men det finns de som tycker att det är en naturlig del i utvecklingen. – Det här är dagens verklighet, 2023, vi är här, säger Sergei...www.svt.se
Exakt en sån. 70 km/h på el-enhjuling. Kanske har de superbra vägegenskaper och kan bromsa säkert, ngn som vet?Kanske är trafikens riddare som är ute?
![]()
Cykelfrämjandet om fartdårarna: ”De skrämmer andra”
Det är fler fordon än någonsin på cykelbanorna och många kör i högre hastigheter än man egentligen får. Den ideella föreningen Cykelfrämjandet oroar sig för kaoset men det finns de som tycker att det är en naturlig del i utvecklingen. – Det här är dagens verklighet, 2023, vi är här, säger Sergei...www.svt.se
Blev omkörd av ngt slags fartvidunder med ett hjul där man står på sidorna av hjulet på plattformar. Han höll ca 50 km/h. Undrar lite vad han gör om han kör på en kant eller litet hål i vägen.