Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fan jag plockar fram gristrynet när det passerar nollan söderut.Saknar sånna smällar. När fettet i styrlagret trögar till sig och airtrim-masken betalar sig.
Visa bilaga 750879
Du verkar ha hängt upp sig på hur vinden blåser. Är det inte bättre att bara ta det som det kommer?Nu jinxar man väl sig själv men just nu och några timmar framåt så ska det vara medvindVisa bilaga 751033
När jag inte pendlar så bryr jag mig inte så mycket men när man är sliten av jobbet oxå (idag har jag burit 100 inbrottsplåtar och 200 gipsskivor får att hissen inte var tillräckligt djup) så tär det lite extra om man har motvind oxå , men jag fick iallafall medvind hemåt och solDu verkar ha hängt upp sig på hur vinden blåser. Är det inte bättre att bara ta det som det kommer?
Förövrigt så blåser det knappt idag, 1-3 m/s.
Jag blir också lite psykad av vindrapporterna från @simson , knappt jag vågar cykla hem.Du verkar ha hängt upp sig på hur vinden blåser. Är det inte bättre att bara ta det som det kommer?
Förövrigt så blåser det knappt idag, 1-3 m/s.
Vad är en normal pendling om det blir 67 med skarv?Skarvade på hempendlingen och fick ihop 67 km. Katching!
10 km, så betydligt mycket mer skarv än pendlingVad är en normal pendling om det blir 67 med skarv?![]()
Ödmjukt. Ett tag hade jag 6k till jobbet. Först tyckte jag det var lite lite, men insåg senare att det var perfekt. Hade jag inte tid så blev det 6k. Hade jag tid kunde det bli en liten skarv.10 km, så betydligt mycket mer skarv än pendling![]()
Kedjan rappade över så fort jag tog i idag så ny kassett och kedja på gång. Snart 15km utan att trycka på hem.
Relaterad fråga, jag har en räser med gamla prylar på, finns det något säkert ställe att köpa 9-delad kassett och kedja (och gärna 10-del på samma ställe som pedlaröket har)
Om det är så din pendling är så måste du å vovvens vinna varje dagSaknar mål i tillvaron, så vi plumsade runt i dubbla lager skare. Glodde på lustiga vårflanörer. -Bara för en kaffestund i solskenet. Väglaget är vasst och opålitligt.Visa bilaga 751161
dubbhoj i onödan i ca minus 7? låter inte som något fruktansvärt misstag enligt migSåg ut som armageddon genom fönstret i morse men det var varken halt eller jättekallt. Förväntningsfälla och dubbhoj i onödan. Saknade det sköna bettet i kinderna från igår.
Det var inte halt nån stans, torra vägar. Men du har rätt, ingen jättemiss... Man vet aldrig vad som väntar längst vägen när man åker hemifrån och bättre säker än ledsen, som man säger :-)dubbhoj i onödan i ca minus 7? låter inte som något fruktansvärt misstag enligt mig![]()
Med så mycket frost som i morse rullar dubben rätt tyst, i vart fall om man inte har sprillans nya...Det var inte halt nån stans, torra vägar. Men du har rätt, ingen jättemiss... Man vet aldrig vad som väntar längst vägen när man åker hemifrån och bättre säker än ledsen, som man säger :-)
(edit: det är nog mest så att jag saknar riktig vinter...)
Framför allt får man inte den rätta känslan uppför Ryssgränd om man inte har dubb som slirar lika gött på kullerstenen som i gruset i rännstenendubbhoj i onödan i ca minus 7? låter inte som något fruktansvärt misstag enligt mig![]()