Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fixie?Blev omcyklad av dåre på stadsgården, i tredje led med möte såklart. Gick ikapp och kommenterade olämpligheten, "kom hit då!" skrek dåren.......
-Vafan sa jag, ska vi stanna och slåss? Jag ska till jobbet, skärp dig!
Fy fan för alla jävla dårar, denna på räser. Kan inte vara cyklist, bara nån jävla tomte med för mycket pengar......
Varit med om att någon stolle ville slåss bara för att han blev omcyklad av elcykel för några år sedan.Nope, en ny räser med skivbromsar och allt...... tokstolle. "Kom hit då"...... under alla mina år, har cyklat i 20 år både i klubb och pendlat, aldrig fått den kommentaren förr.....
Kan dock förstå att man tappar det på elcyklisterna. Även om många av inläggen här riktade mot elcyklister har lite glimten i ögat kanske så finns det en inneboende irritation över dessa hos många cyklister.Varit med om att någon stolle ville slåss bara för att han blev omcyklad av elcykel för några år sedan.
Det här hände vid ett rödljus så all som stod där helt oförstående cyklade bara vidare när det blev grönt sen.
Folk blir knasiga ibland bara tänker jag
Berätta mer! Att man gemensamt tar in på något fik längs vägen innan jobbet eller att man tar termos i flaskstället och tar en kopp picknick style? Jag är intresserad iallafall. Hade varit kul att lära känna några pendlarkompisar från Happy så man kan heja på varandra.Ni som pendlar i sthlm är det inte dags att ta upp den tidigare traditionen med fika för de som kan och vill en morgon i veckan. Finns det något intresse?
Bra idé!Ni som pendlar i sthlm är det inte dags att ta upp den tidigare traditionen med fika för de som kan och vill en morgon i veckan. Finns det något intresse?
Jag tror den här killen rent allmänt hade större problem i livet än att bli omcyklad på Liljeholmsbron.Kan dock förstå att man tappar det på elcyklisterna. Även om många av inläggen här riktade mot elcyklister har lite glimten i ögat kanske så finns det en inneboende irritation över dessa hos många cyklister.
Edit: Vill förtydliga att jag inte förespråkar våld mot någon cyklist överhuvudtaget! Jag står för kärlek och förståelse.
Håller med, tycker cykelkollektivet som helhet är väldigt väluppfostrat.Jag tror den här killen rent allmänt hade större problem i livet än att bli omcyklad på Liljeholmsbron.
Lite anmärkningsvärt att det är så få road-rage incidenter med cyklist som bråkstake jämfört med fotgängare och bilister. En kan ju undra varför![]()
Vi träffades på ett fik i stan halv centralt så att många hade möjligheten att passera på vägen till jobbet. Relativt tidigt 745 ish så att man kunde ta en fika, surra lite och sen ta sig vidare till jobbet i hyfsad tid.Berätta mer! Att man gemensamt tar in på något fik längs vägen innan jobbet eller att man tar termos i flaskstället och tar en kopp picknick style? Jag är intresserad iallafall. Hade varit kul att lära känna några pendlarkompisar från Happy så man kan heja på varandra.
Ja det var najs. Tror stället på Hornsgatan ev. finns kvar. Fast jäsiken va tid det tog att få sin java. (Har själv slutat pendla in till innerstan)Ni som pendlar i sthlm är det inte dags att ta upp den tidigare traditionen med fika för de som kan och vill en morgon i veckan. Finns det något intresse?
Nockeby är ett skämt , upptäckte idag att den nya gc vi smista även är omdragenBra idé!
För övrigt tog jag fasta på vädret och tog långa vägen till kontoret. Grus, sjönära mys, färjeåka, kunglig glans och fina kor. Pendlarmagi!
(Men en stortill hen som är ansvarig för omledningen vid Nockebybron, skrattretande dåligt.)
Det vid Bysis finns kvar vet dock inte hur serveringstiden är numeraJa det var najs. Tror stället på Hornsgatan ev. finns kvar. Fast jäsiken va tid det tog att få sin java. (Har själv slutat pendla in till innerstan)
Kör, jag kommer!Ni som pendlar i sthlm är det inte dags att ta upp den tidigare traditionen med fika för de som kan och vill en morgon i veckan. Finns det något intresse?
Tror de öppnar 7 nu på stället i mitten av Bysistorget (nummer 6?), jag var förbi häromdan och en takeaway-macka kostade då 55:- :DDet vid Bysis finns kvar vet dock inte hur serveringstiden är numera
På hemvägen var det inte glest bland cyklisterna vid Slussen. Inte någon annanstans heller…Pendlade för ovanlighets skull genom centrala Stockholm, men jag var så tidigt ute att det var glest mellan cyklisterna även vid Slussen.
Magiskt väder!
Så länge jag hinner till jobbet kl sex så är jag påNi som pendlar i sthlm är det inte dags att ta upp den tidigare traditionen med fika för de som kan och vill en morgon i veckan. Finns det något intresse?
Tur. Kjöp ingen lott denna vecka. Din tur, Kaj, är slut.Efter 2h långpendling hem var det dags att ta tag i växelrasslet som jag tidigare fixat genom att höja volymen. Upp på stället och kika och växla. Humhum. H screw b screw och ratta adjuster. Perfekt på nolltid! Är fortfarande i chock och vet inte vad som hände.
Va? Sa du nåt?Tur. Kjöp ingen lott denna vecka. Din tur, Kaj, är slut.
Finns nog ingen som jag tycker så illa om, musiker, som den mannen.Va? Sa du nåt?
Synd att jag inte har nån pakethållare att skruva fast. Får fortsätta stå ut med knaket. (Fick bort ett knak på cykeln genom att skruva fast pakethållaren. Enormt tillfredsställande!
Varit med om att någon stolle ville slåss bara för att han blev omcyklad av elcykel för några år sedan.
Det här hände vid ett rödljus så all som stod där helt oförstående cyklade bara vidare när det blev grönt sen.
Folk blir knasiga ibland bara tänker jag