Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cyklade hem igen från konferensanläggningsmecka på Lidingö. Perfekt väder för kortkort på hemvägen. Körde inte på någon fågel.I morse gick pendlingsturen ut till Lidingö. Rejäl dimma och tre grader som kallast. Inte helt rätt val med kortbent…
Visa bilaga 854505
Blev motorcykel idag pga kvällsaktivitet. Satan vad det står still på vägen förbi Älvsjömässan, i övrigt rullade det på rätt bra. En klar fördel med mc kontra cykel idag var att det finns handtagsvärme på mc :)
Tror knappt det räcker med halva, fredagarna sänker hela Sveriges BNP.Skön morgon gillar fredag bla för att halva sthlm verkar jobba hemma och därmed färre cyklister
Dags att ta fram en styrlinda med värmekabel iDet går väl att installera på cykel också, kanske inte till racerstyre med styrlinda, men annars finns det ju vantar med värme![]()
Slår ett slag för bar mits.Dags att ta fram en styrlinda med värmekabel i
Räcker Di2 batteriet?Dags att ta fram en styrlinda med värmekabel i
Det är enklare med mc, det är en grunka som typ genererar el, kan heta generator men jag är osäker ;)Räcker Di2 batteriet?
Jo det kör jag med men en linda med värme vore inte fel tycker jagSlår ett slag för bar mits.
Sista produktion av GP4000 var 8 år sedan.30 km bort och 30 km hem så pös luften ur bak. Tubolito med GP4000 är tydligen inte skottsäkert.
...som tur var hade vi grejer med oss så vi kom hem men jag är lite besviken på kvalitén (även om däcket kanske har något år på nacken)..
Jag kan inte lvgdäck så bra men GPx000 låter rejsigt och jag tar inte ens rejsiga tubelessade MTBdäck på min pendlarn efter ett par punkteringsincidenter på raceking och Furious Fred… men jag fattar att vissa kämpar med rejäla distansstreckor varje dagSista produktion av GP4000 var 8 år sedan.![]()