JKolmo skrev:
-------------------------------------------------------
> Ujjj uj uj aj aj ajj!!
Inte trassligare än du kommer ha det att komma in på krogen utan framtänder! :() Allvarligt talat så har jag faktiskt cyklat mer efter kraschen än före. När gipset togs av började jag på trainer och efter några veckor till var jag ute och led på första backträningen i Tyresö-Brevik. Kurvfobin och smärtan hänger kvar ännu men det är roligt att cykla igen. Du lär ju kunna komma igång snabbare än jag gjorde, ta chansen så fort du får den men ta det lugnt i början!
> Har du månne trassligt att passera securityn på
> flygplatser med de däringa konstruktionerna i benet?
Finare folk får tydligen legeringar som inte piper på flygplatserna men jag fick nöja mig med rostfritt stål så robocopbenet tjuter rejält. Har med mig röntgenbilden i telefonen som "bevis" för att slippa bråka med tysk säkerhetspersonal. Rätt OT men har en skön historia på det temat: En kompis till mig stod i säkerhetskontrollen på Schönefeld när ett brittiskt par hamnade i diskussion kring några plastpåsar de var tvungna att lämna ifrån sig. Den brittiske mannen, uppenbarligt skämtsamt: "Ah, of course, we're in germany!", varpå den kvinnliga kontrollanten på fullt allvar svarar "It haz nothing to do wiz being german, it'z about following ze rulez!". Numera ett standarduttryck bland kompisarna i Berlin...