Peth
Aktiv medlem
Hambini tråden
Fast jag har svårt ett se att just den versionen finns i de kyrkor som happykollektivet, enligt trendande tråd, frekventerar.Absolut, Sheldon Brown versionen :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag har svårt ett se att just den versionen finns i de kyrkor som happykollektivet, enligt trendande tråd, frekventerar.Absolut, Sheldon Brown versionen :)
Hej.. ALLA vet ju att Zlatan INTE är Sveriges bäste fotbollsspelare. Som han beter sig!! Alla priser han fått, alla baljor han gjort betyder inget. Som han beter sig! Inte sant, Crocko?? mvh borano20.Och om mannen är nyrakad, nyduschad och med en 19000kr kostym som hävdar samma sak. Det hade du gått på såklart.
Vem bryr sig om man har bevis och är kvalificerad, eller hur. Utseende och beteende är det som avgör.
Hej.. Grattis, du har också gått i Crockofällan!! mvh borano20Jag har hört namnet Hambini nämnas då och då på Happy men aldrig riktigt orkat försöka försåt vem det är även om jag förstått att han verkar vara kontroversiell på något sätt.
Nu fick den här tråden mig att googla lite kort och träffarna får mig inte direkt att bli omedelbart övertygad om vare sig hans kompetens, ärlighet eller trevlighet.
Oavsett om man tar in info från alla håll så är det väl en bra chans att fråga ut honom, speciellt om man inte håller med. Man kan förklara varför man inte håller med och ha en konstruktiv konversation.
Det gäller att läsa publiken och ge dem vad de vill ha.We have Hambini on the line and the trending thread is about pictures of churches.?
Hej.. "Från andra källor"?? Spännande!! Vilka "andra källor" tänker du på?? OPENs försäljningsbroschyrer?? mvh borano20Man kan ju oxå leka med tanken att happykollektivet inte ser Hambini som det kollektiva svaret på vad som är rätt eller fel, utan breddar infångandet av information från andra källor.
Men det är ju bara en teori, skulle kanske vara lättare att beskriva med en PowerPoint och en penna :)
Vem är chis då?Bjuder hellre in chis. Han vet vad han pratar om iaf.Visa bilaga 453690
Hej.. "Chis"?? Spännande!! mvh borano20Bjuder hellre in chis. Han vet vad han pratar om iaf.Visa bilaga 453690
Oavsett om man tar in info från alla håll så är det väl en bra chans att fråga ut honom, speciellt om man inte håller med. Man kan förklara varför man inte håller med och ha en konstruktiv konversation.
Ja, jättebra. Jag har ingen anledning att tvivla på det. Det var just därför jag frågade Hambini, om han nu ens är villig att diskutera här eller har bara kommit in för att hälsa. Jag frågade angående det som Kid sa om mätinstrumenten. Så Kid själv skulle kunna diskutera om det med honom eller hur? För att vi alla ska få klarhet i det.Sam00, jag vet inte hur länge du hängt på happy, men om du kollar runt lite så kommer du se att den du refererar till lite hånfullt som ”ingenjörsstudent” (jag vet att han presenterade sig så själv, men du missade ironin) inte är vem som helst. Kid1000 är väldigt kompetent när det gäller kolfiberkonstruktioner, och kanske den i Sverige med absolut högst anseende när det gäller att laga kolfiberramar. Stående rådet här på happy när nån skadat sin ram är att skicka den till Kid1000, och det finns åtskilliga här som kan vittna om hur han åtgärdat deras ramar mycket professionellt.
Det känns osannolikt att kid1000 skulle sänka sig till den nivån som krävs.Ja, jättebra. Jag har ingen anledning att tvivla på det. Det var just därför jag frågade Hambini, om han nu ens är villig att diskutera här eller har bara kommit in för att hälsa. Jag frågade angående det som Kid sa om mätinstrumenten. Så Kid själv skulle kunna diskutera om det med honom eller hur? För att vi alla ska få klarhet i det.
Förresten, så tyckte jag att just Hambini sa att lagning av kolramar är på nåt sätt dåligt och han menar på att det inte borde göras alls. Så det vore en intressant diskussion att bevittna
Om han kan kritisera så borde han väl kunna ta en diskussion med personen ifråga. Det är väl positivt för alla som tvivlar på Hambini om han kan avslöja honom. Kan personen ifråga engelska till och börja med?Det känns osannolikt att kid1000 skulle sänka sig till den nivån som krävs.
Ja, jättebra. Jag har ingen anledning att tvivla på det. Det var just därför jag frågade Hambini, om han nu ens är villig att diskutera här eller har bara kommit in för att hälsa. Jag frågade angående det som Kid sa om mätinstrumenten. Så Kid själv skulle kunna diskutera om det med honom eller hur? För att vi alla ska få klarhet i det.
Förresten, så tyckte jag att just Hambini sa att lagning av kolramar är på nåt sätt dåligt och han menar på att det inte borde göras alls. Så det vore en intressant diskussion att bevittna
Han kan säkert engelska. Men vi talar om en familjefar som driver ett litet företag där hela hans marknad bygger på att alla blir nöjda och kommer tillbaka samt sprider rekommendationer till fler. Varför skulle han lägga tid han inte har, på en mediepajas som inte ens tycker att hans jobb skall göras?Om han kan kritisera så borde han väl kunna ta en diskussion med personen ifråga. Det är väl positivt för alla som tvivlar på Hambini om han kan avslöja honom. Kan personen ifråga engelska till och börja med?
Kombinera utbrotten (ren spekulation, har inte kollat några klipp) med olika kyrkor, kanske?Det är alltid en fröjd med narcissist-trådar om utländska excentriker som har google-bevakning på sitt eget namn för att kunna hoppa in när det blir cirkus runt dem.
Vad hette den där dåren som exploaterade sin alldeles för unga fru i sin marknadsföring? Det var ju en höjdare, men herr Hambini kan ju göra ett försök att matcha det.
Det är alltid en fröjd med narcissist-trådar om utländska excentriker som har google-bevakning på sitt eget namn för att kunna hoppa in när det blir cirkus runt dem.
Vad hette den där dåren som exploaterade sin alldeles för unga fru i sin marknadsföring? Det var ju en höjdare, men herr Hambini kan ju göra ett försök att matcha det.
Du har narcissister på många,många höga positioner runtom i världen. Speciellt antagonistiska sådana. Introverta narcisisster brukar inte vara så framgångsrika dock.Det är alltid en fröjd med narcissist-trådar om utländska excentriker som har google-bevakning på sitt eget namn för att kunna hoppa in när det blir cirkus runt dem.
Jag hänger inte med.Det är väl ovan nämnda vegan? Med namn av en vidrigt luktande frukt.
Jag hänger inte med.
Kombinera utbrotten (ren spekulation, har inte kollat några klipp) med olika kyrkor, kanske?
Så viktiga är vi nog inte för honom.Undrar om han översatt forumreglerna, och undrar hur länge det dröjer innan han straffar ut sig...
Jo, han var nog medlem på flera engelska forum.Var han inte med i minst en annan tråd? Den om kolfiberhembygget som dök upp på engelska forum.
Vad har han för bakgrund? Ingen aning vem det är.Durian. Där har du material till ytterligare en idol :)
Vem vet när han dyker upp här.
Jag tänkte här. Men jag minns kanske fel.Jo, han var nog medlem på flera engelska forum.
Jag har inte varit här så länge, men tror inte det. Med tanke på att det verkar som han just upptäckt oss i Sverige.Jag tänkte här. Men jag minns kanske fel.
Jag tror du har rättJag tänkte här. Men jag minns kanske fel.
Vad var hans nick? Och hur kommunicerade han med folk? När var det här förresten? Borde inte det finnas kvar då?Jag tror du har rätt
Det var ngn som byggde en egen kolcykel som saknade finish och helt plötsligt dök han upp i tråden tror jag.Vad var hans nick? Och hur kommunicerade han med folk? När var det här förresten? Borde inte det finnas kvar då?
Jag kom ihåg fel.....Det var ngn som byggde en egen kolcykel som saknade finish och helt plötsligt dök han upp i tråden tror jag.
Ingen aning vilket nick men det är inte jättelänge sedan. Några kanske tre år sedan
Jag hittar ingen direkt inblandning. Bara indirekt. Edit: Det vänliga inlägget ovanför missade jag.Jag kom ihåg fel.....
I fixHahaha, vilken skön snubbe. Och nu registrerar han sig igen med ett nytt namn. Inte konstigt att folk inte gillar honom.?
Ja lite märklig måste man säga. Jag tror inte de som gör seriösa jobb som andra är nöjda med vill gå i clinch med en sån här Trumplirare.Hahaha, vilken skön snubbe. Och nu registrerar han sig igen med ett nytt namn. Inte konstigt att folk här inte gillar honom.?
Blev han bannad förut eller?Ja lite märklig måste man säga. Jag tror inte de som gör seriösa jobb som andra är nöjda med vill gå i clinch med en sån här Trumplirare.