Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kais01 sa:att tänka på om du sparat en varukorg för sas senare bruk; den försvinner efter ett tag. kan vara bra med skärmdump.
Jensen sa:Bästa nätbutiken är min erfarenhet.
attbresinhand sa:Jensen sa:Bästa nätbutiken är min erfarenhet.
Håller med!
Supersonic sa:Enligt mig den bästa butiken som finns. Väldigt stort och väl utvalt sortiment. Bra priser, och snabba leveranser. Jag har beställt från dem säkert tio gånger och det har alltid fungerat bra.
sdx sa:Se bara till att du får med växlingskursen också ,så du inte bara tittar vad det kostar i Tyskland i euro.
Supersonic sa:kais01 sa:att tänka på om du sparat en varukorg för sas senare bruk; den försvinner efter ett tag. kan vara bra med skärmdump.
Om du är inloggad när du lägger varorna i din varukorg sparas den.
kais01 sa:Supersonic sa:kais01 sa:att tänka på om du sparat en varukorg för sas senare bruk; den försvinner efter ett tag. kan vara bra med skärmdump.
Om du är inloggad när du lägger varorna i din varukorg sparas den.
ja, men bara några veckor. men det kanske finns någon 'merkliste' för längre tids sparande även här, som jag isf har missat?
när man har något intermittent cykelprojekt på g kan det vara praktiskt att spara längre tid.
marr sa:sdx sa:Se bara till att du får med växlingskursen också ,så du inte bara tittar vad det kostar i Tyskland i euro.
Och framförallt den svenska momsen.
Malmas sa:marr sa:sdx sa:Se bara till att du får med växlingskursen också ,så du inte bara tittar vad det kostar i Tyskland i euro.
Och framförallt den svenska momsen.
Ja det är ju skönt att slippa den :)
fyrbåk sa:Hyllningskör här också. Väldigt tyskt Ordnung och att de har prylar som annars är väldigt svåra att få tag i. Den enda nackdelen är kanske att de bara har tyska som språkval så det är en fördel med grundläggande tyskakunskaper.
Krompa sa:Jag har lite strul just nu. Betalade med PayPal och ser att de drog pengarna men inget ordermejl och inget svar via mejl på över två dagar.
Sambal Oelek sa:...aha, kan vara det då... pga...
Först lade jag en order, försökte med "vanliga" Paypal. Gick inte efter många om och men. Slutade med att jag betalade med kort.
Sedan märkte jag till min frustration att jag glömde en grej i den ordern. Skrev ett mail att de skulle avbryta ordern.
Så då lade jag en ny med samma grejjer samt den grej jag missade. Då krånglade det rätt mycket. Lyckades dock med "Paypal Express" (men checkar ut via Paypal istället). Det gick! Men då fick jag ingen orderbekräftelse.
Nu runt kl 8 fick jag ett mail om att första ordern är packad och gått iväg!! Det var snabbt jobbat!! Men vad typiskt, den ordern hade jag ju skrivit om att avbryta :( får ringa dem och se vad jag ska göra.
/edit: Jag ringde, de hade avbrytit ordern trots allt. Refundat också. Sedan fick jag säga till att den nya krånglade, tog två minuter så kom ett mail med Paypal-betalningslänk. Klick. Så var den nya ordern betald och klar. De är snabba och väldigt bra på supporten!