Handla på r2-Bike.com

Handla på r2-Bike.com
Om man ska säga något dåligt så är det är att dom är lika snabba att dra pengar även om varan inte är i lager. Och vid makulering av order kan man få mindre pengar tillbaka pga att växelkursen ändrats.

Föredrar webshopar som drar pengar när paketet skickas.

Handla på r2-Bike.com
Krompa sa:
Jag har lite strul just nu. Betalade med PayPal och ser att de drog pengarna men inget ordermejl och inget svar via mejl på över två dagar.

Fortfarande inga mejlsvar. Däremot dök paketet upp med allt i ordning efter cirka två veckor från att ordern lades.

Handla på r2-Bike.com
har köpt gaffel från r2-bike som förväntades komma in till r2 i april 2020 men nu när jag kollar sidan står det juni 2020, har dom ändrat datum tror ni eller har gafflarna som fanns i april sålts och nästa leverans kommer i juni?! Har mailat r2 men det brukar ta några dagar innan man får svar är min erfarenhet... Någon som vågar sig på en kvalificerad gissning?

Handla på r2-Bike.com
har köpt gaffel från r2-bike som förväntades komma in till r2 i april 2020 men nu när jag kollar sidan står det juni 2020, har dom ändrat datum tror ni eller har gafflarna som fanns i april sålts och nästa leverans kommer i juni?! Har mailat r2 men det brukar ta några dagar innan man får svar är min erfarenhet... Någon som vågar sig på en kvalificerad gissning?

Om det var en vara som inte var på deras eget lager (eller i importören/distributörens dito) utan hade ett beräknat ankomstdatum till april 2020 så gissar jag att det nog är så att datumet uppdaterats snarare än att de sålt slut första batchen och flyttat de kunder som inte fick något på nästa (beräknade) leverans. Men svaret har nog bar R2-bike.

Handla på r2-Bike.com
Nu kan jag inte beställa med kort från r2-bike, inget av mina debit- eller kreditkort som går igenom. Någon som råkat ut för något liknande?

Handla på r2-Bike.com
Tack, jag har inte haft några problem tidigare heller, men blir lite fundersam när det är två helt olika kort som inte går igenom. Jag har mailat dem och frågat också.

Tillbaka
Topp