Hängslena på utsidan. Bra eller anus?

Ironman622

Ny medlem
Vad säger stilpolisen?

Bilagor

• bild.JPG
    bild.JPG
    108 KB · Besök: 35
erik h skrev:
-------------------------------------------------------
> Det matchar cykeln, så det är helt rätt.

Och cyklen passar stigen bakom...kan inte bli mycket mer rätt faktsitk.

Bra, det mesta på bilden ser ok ut för MTB, kanske i coolaste laget men det får gå då allt runt omkring är rätt..

Ironman622 skrev:
> Det är en reklambild från Lidl.

Tung cykeldetaljist! Där har jag köpt några riktigt usla cykelsaker genom åren...

Framåtlutande sadel och negativ setback. Han har förmodligen stoppat in tröjan i byxorna för att få en mer aerodynamisk tempoställning.

Jag tror inte det är bra för anuset om tröjan/ryggfickorna/ryggfickornas innehåll trasslar in sig/skrynklas ihop/skaver i dajmkrysset. Fast det ser väldigt "rätt" ut, kan bli nästa grej i Sofo.

Bra för anus om man har bråttom att tömma dito. Alla har väl upplevt vådan av att först behöva ta av jacka/tröja för att kunna kränga ned hängslena när röven vill leverera. Killen på bilden lär vara snabb i grenen tömma röv.

Är det någon mer än jag som reagerat på Cykel&Skidställets annons (en av de större cykelbutikerna i Uppsala) här på happy, med bilder i ungefär samma klass som den där?

Är det någon mer än jag som reagerat på att himlen, till vänster om hans ansikte, är skrynklig? Dags att lära sig förvara bakgrundsplanscherna lite bättre i studion kanske.

staine skrev:
> Är det någon mer än jag som reagerat på att
> han verkar kvävas av sin gammalmodiga hjälm?

Nope, troligtvis för att bara du är så gammal att du haft en själv :)

Tant_Trek skrev:
> Är det någon mer än jag som reagerat på att
> himlen, till vänster om hans ansikte, är
> skrynklig? Dags att lära sig förvara
> bakgrundsplanscherna lite bättre i studion
> kanske.

Såg skrynklan direkt och tänkte "fondtapet". Verkar som de ska anlita en bättre målare till nästa gång och en bättre stilpolis och en bättre cykelleverantör och en bättre hjälm och en bättre modell som vet att inte ställa upp på vad för skit som helst.

moody skrev:
> "bättre modell"
>
> Äsch. Det var väl en söt och duktig pojke det
> där.
>
> /E

Om du drar hela nästa rund Moody kan jag ha hängslena på utsidan för dig om du vill, kan ha sämskskinnet ut också om du tänder på det!?

Gurra skrev:
> Gudars skymning! Får jag brotta ned honom?

Ja det får du göra. Detta är ett pågående brott som definitivt har fängelse på straffskalan.
Dock ska han inte överlämnas till någon. Han ska sänkas i närmsta myrhåla och aldrig mer visas upp.

Detta är ju Jätte Anus. Men som sagt de där tomtarna på MTB vet man ju inte riktigt hur dom tänker. Bara det att cykla i skogen och nu detta. Fan det är ju värre än Antikrist."Djävulen i människogestalt"
Tror inte ett CX-troll skulle komma på tanken, men jag kan inte vara helt säker på det.

(Antikrist (av grekiskans anti, "mot", och Kristos, "Kristus"), "Kristi motståndare", djävulen i människogestalt eller djävulens tjänare)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp