[happy easy] franssons onsdag 1800

stenmark

Aktiv medlem
Tillbaka från utlandet så nu kör jag en easytur igen, så slipper Sverker.
Det blir som vanligt ett lagom tempo anpassat till alla men med ett stigval som innehåller en del tekniska svårigheter.
Räknar med bra väder och 2-2½ timmars tur.

Många debuter på virginsgatan idag, hoppas på lugnt tempo så jag överlever efter att inte ha cyklat på länge och haft förkylning.

Funderar på om jag ska cykla bort och begå Happy Ride-premiär, eller ta en egen liten sväng. Känner mig vansinnigt mör efter att ha lossat två 20-fotare för hand idag, så får väl avvika om det inte håller.

Edit: Tack för en grymt rolig tur, fan vad fint det är när man klarar av grejer man inte ens hade vågat pröva innan bara för att man får se hur nån annan gör, och att det minsann inte är så himla svårt.

(Jag är den där lille knepige slyngeln med stora hjul, hoppande kedja och röda strumpor)

Senast ändrad:
Gick ju bra att släpa runt så mycket folk, tror jag.
Fortfarande inte säker på om vi tappade någon innan BK eller inte...hoppas inte.
Efter BK är jag i alla fall rätt säker på att ett skapligt lågt svinn :)

Tack för bra guidning, trevligt sällskap och en riktigt rolig tur. Flera av de sköna stigarna var helt nya för mig. Jag ser fram emot nästa sväng. Jag överväger dock att skaffa en dämpad framgaffel.

Marcus (cyklade på en blå Cove)

Orwar skrev:
-------------------------------------------------------

> (Jag är den där lille knepige slyngeln med stora
> hjul, hoppande kedja och röda strumpor)

stora hjul är alltid bättre än små! det är sen gammalt!

/Per - big wheels 4 the win!

Tillbaka
Topp