[happy easy] - Franssons, Onsdag kl 18.00

"Per ser lite lätt ansträngd ut på Blueberry"

Inte så konstigt när han cyklar med ett ben! Själv mesade jag upp jag med två ben ^^

single-leg på single-speed är det nya svarta... var lite pucktvåa på den ja...

Kul att Stenmark använde bilden då Sverker lagar sin kedja och jag justerar bromsoken som ett exempel på punkalagning!

/Per

Stort tack för en grym runda! Hänger gärna med nästa gång, dock med bättre flås och mer vatten!

//Philip med Pitchen

Första happyturen i Göteborg för mig, riktigt kul men jag måste träna mer och komma i tid så jag slipper tokköra för att hinna ikapp och bygga mjölksyra redan innan vi startat.

Körde med Happy i Hellas förra sommaren och har två reflektioner:
1. Terrängen känns väldigt lik, största skillnaden var väl att det är lite mer stenhällar i Hellas, iaf den turen vi körde nu.
2. Om det var en "Easy" så är ni väldigt mycket hårdare i Göteborg. Jag upplever att den långsamma gruppen på en tisdagsrajd kör något långsammare än vad vi gjorde igår, även något mindre tekniskt, men det varierar iofs ganska mycket.

Jag kommer iaf klart hänga på fler gånger!

Nu ska jag ju gå på semester i 4 veckor och jag kan i det närmaste garantera att jag kommer vara både tjockare och mer otränad när jag kommer tillbaka :)
Så till hösten så sjunker nog tempot till äkta easy tempo igen!

Hej.

Vi var några som mötte er i skogen igår när vi cykla, men vi cyklade en liten annan runda, men har aldrig cyklat där de sista korten är tagna ( där ni cyklar upp för en brant klippa) var ungefär på kartan är det? kanske svårt o förklara, men om nån orkar sig på ett försök vore det uppskattat:)

Mvh Jacob

Det är den happy-berömda blueberry stigen.
Den börjar ungefär vid 8km markeringen på marmots GPS plot.
Man kör upp längs med svart/vit tills man kommer till toppen, där går det en stig upp till vänster, det är starten på blueberry.

disengaged skrev:
-------------------------------------------------------
> 2. Om det var en "Easy" så är ni väldigt mycket
> hårdare i Göteborg. Jag upplever att den
> långsamma gruppen på en tisdagsrajd kör något
> långsammare än vad vi gjorde igår, även något
> mindre tekniskt, men det varierar iofs ganska
> mycket.
>
> Jag kommer iaf klart hänga på fler gånger!

Tempot varierar med stenmarks kondis. Farten ökade markant efter stenmarks besök i Skottland.

Kul att se att onsdagsturerna är kvar. Då finns nog hopp för mig att få kroppen i körbart skick efter två veckors diet av sangria och tapas.

Är det någon som är sugen på en tur i Sisjöområdet på lördag? Jag skulle kunna tänka mig att hålla en "efter semester-tur" där.

Jag tyckte det var bra att köra på lite på stigarna och sen vänta in.
Då kan ju alla köra det tempo de klarar av.

Jag cyklar gärna i Sisjön men kan bara på
söndag efter kl 12.

/Charlotte

Tillbaka
Topp