[happy easy]- Franssons, Onsdag kl 18.00

stenmark

Aktiv medlem
Dags för en ny easyride.
Förmodligen min sista easyride innan semestern, iaf på onsdag kl 18. Så om någon vill ta över stafettpinnen så är det fritt fram. Jag siktar på återkomst i augusti någon gång.

Hoppar bildjakten för denna gång som jag egentligen tänkt då vädret ser lite halvdassigt ut.
Men räkna ändå med drygt 2 timmar fantastiskt fin och teknisk single track som vanligt :)

Hej!

Jag har precis flyttat till Göteborg från Västerås. Har vart ute och cyklat en del sedan jag flyttade ner men kör vilse i stort sätt varje runda.
Är det ok att hänga med er på onsdag? Hade vart kul att få se lite nya stigar och samtidigt cykla med andra. Vad innebär Franssons? Benämning på en runda? Vart samlas ni i sådant fall?

/Johan

Tempot brukar vara relativt högt i täten, men med längre pauser och lite långsamare längre bak.
Vi väntar alltid på alla deltagare och är man trött och vill vila får man säga till.
Vi kör dock på ganska tekniska "single track" stigar, det bör man vara medveten om.

Har precis tagit upp MTB cyklingen igen efter ca 2 års frånvaro, kanske dyker upp imorgon om jag hinner. En easy tur skulle vara perfekt för att se vart formen ligger.

I will come aswell - im new on this forum and new to göteborg, am now living close to skatås
Looking forward to riding with you - See you then

Någon som har ett extra växelöra till Canyon Nerve XC/AM (öra nr 19) jag kan få köpa? Åker till alperna till helgen så skulle behöva reservdel och hinner inte få ifrån Tyskland (de är slut i Sverige). Jag återlämnar växelörat när jag fått min beställning ifrån Canyon.

/Karin

Tusan...riktigt sugen :)
Å ska man tolka YR analt så ska det sluta regna 18 å börja regna igen 21 så det blir perfekt.
//Micke

Nu har man ju missat tåget men bor med familjen på delsjöcampingen. Ger mig ut ca 1945 fran campingen o river av lite stig. Kör i örebro i vanliga fall men kul o ta med cykeln o prova lite nytt på semestern. Hoppas man träffar på nån i skogen. // Magnus.

Synd att man missade eran tripp då familjen hellre ville på liseberg. Tog en senare tur i skogarna o måste säga vilken underbar bana som låg där. O körde man fel såfanns det underbara stigar överallt. Bara o följa hjulspåren. Hann tyvärr bara ett par mil men hit vill jag tillbaka, o då för att hänga på nån tur ni åker. Skall höra med kompisarna i Örebro om vi skall dra ihop nån tripp.

// Magnus - Örebro

Det är bara och komma hit och hälsa på.
Lägg upp en tråd innan du landar nästa gång och kräv att någon visar dig runt :)
Med lite tur så får du tag i en bra guide.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp