[Happy easy halvbakfull ride] Franssons 15.00

mange_84

Ny medlem
Hej,

Någon som är sugen på en tur imorgon, antingen hittar någon eller så lär vi oss hitta. =D

Franssons vid 15?

/Mange.
(I princip nybörjare)

Jag är lite sugen... men de tre ölen jag har druckit till frukost verkar vilja ha fler vänner hellre än att jag ska cukla.

Haha, klant!

Tog det lugnt igår, och förutom blåsten är det rätt ok väder ju.

Inga som är sugna på en tur vid 15? Kan ta senare också, jag är anpassningsbar. =)

Jag har väl en 20min, från Mölndal.
Kom på att jag inte har käkat tillräckligt men det är lugnt om vi tar det halv fyra.

gick ju inget bra det där.... nu ska jag dö en stund, så blir det nya FRISKA tag imorgon bitti istället.
hoppas ni fick en fortsatt bra tur utan mig.

Jag avbrött efter att vi passerat toppen vid masten, kräk långt upp i halsen vid det laget.

Jag förstår inte vad som var fel, jag laddade ju med massa kolhydrater genom att dricka öl hela kvällen igår, och ett par öl till idag! Korvbröd med potatis-sallad måste ju dessutom vara perfekt som snabb energi inför en sån här bakis-tur?

Imorgon blir det nya svetto-tag _utan_ kväljningar.

Jag som trodde att bytet av blodsmak till kräksmak var hela grejen med en bakis-tur och att den som levererade första spyan skulle få respektpoäng? Krya på dig så ses vi troligtvis imorgon.

/Marcus

Nu vart jag hemma, synd du fic avbryta cactuz :P
Vi fick båda senare punka ner för getryggen, synkat! =)

Sen körde vi lite på vildmarksleden och sedan hemmåt. Lagom tur.

Får se hur det blir imon, kanske tar en tur i paradiset lite senare istället. 09.00 är tidigt på en söndag! :D

Fast det som verkligen knäckte mig var att jag fick "håll" i sidan, det är något jag inte råkat ut för en enda gång tidigare sedan jag började cykla för drygt två månader sedan.

Mange: gött att få punka samtidigt... jag har aldrig varit i paradiset, men om du är sugen på att guida där någon gång så är jag på!
Man kanske hinner med två turer imorgon ;)

Jag har cyklat där en gång, men skall cykla med en anann imon som bor där. Vet inte tid eller så. Inget bestämt.

Men det sägs vara fint där. =)

Fick en punka till på vägen hem.
Har inte orkat kolla den än...

Du får ta det lugnt med OTB:erna Mange :p

Haha, fick du ledde du cykeln då lr? :P

Ja, jag får nog göra det, kan bli farligt tillslut =D

Nä nu blir det strax en pizza, vi hörs! Tack för idag!

Jag hittar inte heller direkt bra i Delsjön, men de sista gångerna jag varit ute på egen hand har jag kört den markerade MTB-banan ett par varv.

Lite lurigt att hitta för på mitten har alla många markörer brunnit upp i skogsbranden. Någon som vet vem som gjort banan?

/johan

Tillbaka
Topp