[happy easy] Hisingen söndag 13/5 kl 1700

Karsten

Medlem
Om jag ska få någon cykling i helgen så får det bli på söndag em. Tar en behaglig tur på ett par timmar.

Är flexibel på plats men om jag ska hålla i turen så blir det med start på bjurslättstorg, säg till om ni har andra förslag.

ses
/Lars

Låter trevligt. Men Plumse nämnde senast den goda iden med en tur i Änggården och en efterföljande öl vid Villa Belpark. Det skall bli sol till helgen.

Vi kan köra några nya spår från Endurotävlingen.

Det här kan vara intressant, oavsett om det slutar i hisingsparken eller änggården. Jag cyklade 2h runt slätta damm och ut mot kättilsröd och det var ordentligt blött på sina ställen. Men väljer man bara rätt stigar lär det gå att få till en riktigt trevlig runda.

Springer ett varv i göteborg idag om en stund, så det lär inte bli någon cykling imorgon om kroppen får bestämma.

Snart klar med exjobb och allt, så det kanske blir lite mer tid för cykling framöver!

Gött då kör vi kl 1700 från bjurslättstorg.

Drazen>> om vi kör 2h så kommer vi la ca 15km, får se hur vi känner oss.

Det kommer inte gå så fort om jag ska ta täten men om vi får med Hanson så har vi ju en duracel i täten:)

//Lars

Tack alla för en trevlig tur! Roligt att höra Drazen att det blev några nya stigar. Är själv nöjd att ta det så kallade "dödsdroppet" på Stenmarks glömda bakvägen. Tyvärr fick jag spökväxlingar efter nedförsåkat efter droppet, det visade sig när jag kom hem att en klinga i kassetten hade fått sig en törn får nog tyvärr bli ny kassett.

ses nästa gång!

//Lars

Tillbaka
Topp