Happy Easy ride - Delsjön Onsdag 11/6 18.30

plumse skrev:
-------------------------------------------------------
> Folk blir helt enkelt lite pantade när
> blodsockret försvunnit för länge länge sen ;-)

Då är kanske lösning att ta med sig godis?
"Nu tar jag en lucka, vänta. Här får du godis, varsågod." :)

plumse: Det där med godis har du verkligen levt upp till. Fick en gång lite socker av dig på en ride. Nu har jag själv alltid med mig lite socker och har t om. hunnit bjuda bort lite på en ride till en behövande.

dontiego: Nej jag tror inte du var sur, det var inget du visade i backen iaf. ;-) Av någon konstig anledning så trivs jag med att vara sist eller bland de sista (de tuffa killarna satt alltid längst bak i bussen på skolresorna ;-)). Då är det lättare att skapa en fin lycka om man t ex. vill blåsa fullt ut från Getryggen eller någon annan fin utförslöpa t ex., då krockar man inte. Sen är det ju alltid kul att hjälpa sina medcyklister om någon hamnar fel eller skdar sig. Men jag skall heller inte hymla, min kondition är inte så bra heller ;-)

Miche är en klippa, stannade och spekulerade angående mitt bakre nav så att han skickade mig rätt väg ner för berget och själv körde fel istället!

cactuz: He, he, en klippa vill väl köra på klippor ;-) Trodde helt klart att man inte ville missa östra delen av V:a Långvattnet. Den är så fin i den riktningen och inte så mycket man behöver trampa, nästan bara att pumpa sig genom sträckan. Tråkigt med ditt baknav, hoppas att det löser sig.

Miche: Det var bodyn som hade lagt av, den var helt sönder-mald inuti.
Så i helgen lägger jag en order på ny body (€12) + lite annat smått och gott från Düskland.
Under tiden kör jag med bakhjulet från min Caldera (samma nav och bromsar så det var bara att flytta över).

Tillbaka
Topp