[Happy Easy Ride] Hellas, Onsdag 20/6 18:30. Nu med två bilder!

Nissen

Aktiv medlem
Ännu en Easy Ride! Denna gång kring Hellas.

Vi samlas 18:30 vid Hammarbybacken och är ute i typ två timmar eller så. Tempot blir som rubriken säger, lugnt med eventuellt många (och kanske en del långa?) stopp för andhämtning. Ingen stress alltså!

Senast redigerad av en moderator:
nissen, har du inte fullgung nu? skall försöka komma, idag tisdag sket det ju sig...

Har riktigt skön träningsvärk efter en tur igår, så easy ride låter perfekt.
Jag kommer!

Min "Easy Ride"-kompis lät lite tveksam till i kväll så jag var precis på vippen att ställa in men nu verkar det bli lite folk ändå så vi kör som planerat (med Easy-tempo förståss)!

Atlas_sthlm skrev:
-------------------------------------------------------
> nissen, har du inte fullgung nu?

Still waiting... (och det är svårt som faan att vänta måste jag säga. Ramen skulle ju ha kommit för två månader sedan...)

snickers skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag dyker upp trots allt! (om jag hittar dit)
>
> / Tobbe (Nissens "Easy Ride-kompis")

Låter bra! Det är bara att ringa om du (eller skall jag säga när? :-) ) du behöver vägvisning!

jag gör en sen happy tyvärr, sitter och låtar mig under ett parasoll på västkusten;-) hänger gärna på när jag är hemma igen!

Tack alla för en trevlig tur i skönt tempo! Vi blev sex stycken till slut och uppnådde således den kritiska massan för att något skall hända...

Erik fick punktering:
IMG_1385.JPG ht=480

Men efter att han fått en superlätt och tun reservslag (som inte riktigt hör hemma i ett sådant däck...) så kunde han attackera spången på Våta fötter såhär:
snapshot1.jpg ht=480

Så skall jag också köra när jag blir stor... :-)

Wheelien på spången är en video men det verkar som videoserven (fullface) här på happy är nere så det får bli en bild bara.

Tillbaka
Topp