Happy Easy Ride Söndag 11.00 Burger King, Delsjömotet

Jossan83

Ny medlem
Fantastiskt roligt i torsdags så jah kan inte låta bli att cykla på söndag igen.
Samling 11.00 Burger King vid Delsjömotet, sedan cykling Horsickan? Cactus mf.l ni får då baske mig komma, jag hittar då inte :)!

Jag kommer om jag får tag på en 31,6 sadelstolpe till Syren hojjen (vilket jag verkar få).
En easyride ska man väl orka trampa runt den på i alla fall!

och om det inte regnar en massa...

Jag kommer. Tänkte starta en sådan här tur själv JAg hittar.

zero2000: ett par tre timmar är väl ganska vanligt.

Jag tror Jossan har tänkt köra Horsickan, ska du ha släden där? När jag har min släde tänker jag köra den 24/7.

Mitt deltagande är osäkert men jag ska verkligen försöka, framförallt med tanke på att jag tjôtat om att köra Horsickan i typ en vecka nu.

Jag kommer ha min släde i sängen. Och ge den ett par formula the one i julklapp. Pontus, din motherfucker! du vet ju att Oscar slutat hojja och hänger på happybowl.org ist.

Har inte bestämt om jag ska köra denna eller Vättle, men om jag kör denna så kommer jag nog cyklandes från Mölndalshållet, fast genom skogen. Enklast annars är nog att cykla upp vid Ericsson till Lackarebäcks vattenverk och sen raka vägen till BK. Eller genom Kallebäck.

einfinity skrev:
-------------------------------------------------------
> Startar från Krokslätt. Om det är några som
> inte hittar från Mölndal så kan ni hänga på
> oss.
> /Emelie

fan jag bor ju i krokslätt ! närmare bestämt på parkgatan nära serviceaffärn =)

Där ser man. Då syns vi här 10.35. Kommer från Fredåsgatan. (om inte regnet står som spön i backen)

Edit: Vi tar Hydro istället.

Senast redigerad av en moderator:
einfinity skrev:
> Där ser man. Då syns vi här 10.35. Kommer från
> Fredåsgatan. (om inte regnet står som spön i
> backen)

Låter fint de!

Äsch, kom på att det är jobbigt att cykla den vägen så vi tar andra hållet.
Kom till Hydro vid Krokslätts fabriker istället.

hydro.JPG ht=367

Tack för riden, även om jag och några avvek lite tidigare (hade lite andra grejor jag skulle göra och det började dra ut på tiden det där skogs-hojjandet).

Tjo

Tack för en trevlig tur! Många nya ansikten för min del men även ett par gamla rävar fanns ju med i starfältet :)

Helt nytt parti för min del från Herkulesgården till "baksidan" av kikåstippen... Flera gryma partier där som passade min släde :)

//F

Jag tyckte det kändes som vi varit ute i 6 timmar, vart ju bara tre för mig. När jossan drog hem kändes det inte som det va nån ide och fortsätta, men jag blev utsatt för grupptrck.

Jo det var en trevlig tur idag...
Det var riktigt fina stigar som Hans visade som jag inte kört innan, ni vet direkt efter att några lämnade oss... (lugn Percy jag ska inte säga att det var du som inte orkade mer)

Nu måste jag ut till IKEA och byta den skitfula mattan jag köpte på bakfyllan igår...

Senast redigerad av en moderator:
thompa skrev:
> Jo det var en trevlig tur idag...
> Det var riktigt fina stigar som Hans visade som
> jag inte kört innan, ni vet direkt efter att
> några lämnade oss... (lugn Percy jag ska inte
> säga att det var du som inte orkade mer)
>
> Nu måste jag ut till IKEA och byta den skitfula
> mattan jag köpte på bakfyllan igår...

hehe thompa jag önskar jag hade hängt på er istället.. Men det klart nån gång ska man klara av den första rejäla vurpan med=) (dock inget brutet)
Det sved gott i duschen iof!

Hade kul idag med ! Tack alla som var med.

Go tur idag - många timmar blev det, var inte vid bilen förän 15.30. Men då hade vi ägnat oss åt punka-lappning i två omgångar så det var inte så intensivt på slutet....
Kul med de nya stigarna efter att avfällingarna avvek o festligt att volta rakt ner i ett dyhål. Blev skitförvånad över att plötsligt ligga på rygg i dyn.

Trailmaster-Junior ska ha en eloge, att klämma en 4.5 h tur fjärde gången man är ute är en prestation. Heja.Heja.

M

Tillbaka
Topp