Happy Easy Ride torsdag 18.00

Jossan83

Ny medlem
Samling 18.00 vid Franssons. Som vanligt ett tempo så att även den som är sist kan hänga med. Vi kör oavsett väder....geggamojja eller ej. Kul kommer det att bli!

Fan jag har egentligen bestämt att jag ska dricka öl, men ifall jag kör denna riden snabbt som attans så kan jag vara på krogen vid nio-tiden på kvällen.

cactuz skrev:
-------------------------------------------------------
> Fan jag har egentligen bestämt att jag ska dricka
> öl, men ifall jag kör denna riden snabbt som
> attans så kan jag vara på krogen vid nio-tiden
> på kvällen.

Nu får du ge dig! Om du inte hinner cykla till förmån för öl så får du väl dricka på dagarna och cykla på kvällarna.

Riktigt grym tur idag, så jävla tüpisch att jag glömde starta gps'en.
Nåväl jag är nyduschad och halvvägs igenom första ölen så nu ska vi bara fixa en kebab eller likvärdig hälso-föda innan jag hittar till krogen.

Ett blåbär på blåbärsstigen- det kan ju inte bli fel!
Det var SÅ roligt idag. Skönt, för i går kväll var jag nära att lägga ut cykeln på blocket...
Tack Jossan för att du tar initiativet till easy-turer, vi skojade med dig idag men jag hoppas att du förstår att det är uppskattat.
Vi ses snart i skogen igen!
M

Ja det var riktigt sköj. Grymt ordnat med easy turerna Jossan!

Två punkteringar (ytterligare en när vi nästan var tillbaks vid Franssons) måste vara ett tecken på att det var en hård tur denna gång. Eller så måste jag tappa några kilon kanske...

Se ya!
/F

Lite höjddata från gårdagens tur. Start vid Franssons och mål vid tennishallen.

alt.gif ht=335

Tack alla för igår, riktigt trevligt och bättre väder kan man väl knappast ha! Hoppas alla gillade stigarna och var nöjda efter turen!

/Catta

Attans! Jag missade turen igår kväll, var dock och körde den s.k. Red Devil med en kompis. Det var visserligen första gången vi körde den så jag vet inte om vi körde den helt rätt. Vilken dag/tid är nästa, lite lättare, tur i delsjön? Och var ligger den här mötesplatsen ''Franssons''?

Haha ja visst fan var det det ;D Ganska i början, precis innan det allra brantaste i början där vid stenarna typ menar du ;)? Hoho

Där ser man, där precis i början var det. Tanten hade get sig faan på att kunna blåsa rakt från Getryggen så vi tog sektion för sektion nerifrån upp. Prova åt andra hållet nästa gång, riktigt god löpa faktiskt.

Hahaha asså ;D Det var ju helknasigt där i början, det går ju knappast att cykla upp för att den stenen, jag och min polare fick gå upp skitmycket i början ju. Men sen lossnade det :) men vi åkte iofs inte hela, hade inte riktigt tiden. Men det är alltså bra att köra åt andra hållet också? För det stod nämligen på hemsidan att man skulle dra den medurs...

Tillbaka
Topp