Det mest intressanta med alla forumdelningstrådar är alla smart-ass som ska komma på det fyndigaste sättet att förnedra trådskaparen.
En utmärkt plan tror jag. Typ lokala Hemköp-handlaren: - "Jaha, så du har svårt att hitta i min butik där jag har lagt päronen bredvid blöjorna och tacobröden bakom mjölken? Well, eftersom du inte är en regelbunden besökare som äter tacomjölk och käkar päron när du byter på dina bebisar så... Fuck you."
Han gör nog strålande karriär. Ett bättre bemötande vore kanske att sakligt berätta för den nya/ej regelbundna kunden varför det ser ut som det gör i butiken. Och kanske ta till sig en viss del av kritiken om det dyker upp ofta.
Det _är_ svårt att få en bra överblick och även om en häxblandning ger bra aktivitet är det kanske i vissa fall till nackdel för att andra intressanta trådar fort försvinner. För ärligt, hur ofta är ni nere på sidan fem och tittar efter intressanta trådar som ni glömt skriva i?
Jag tror inte heller att en uppdelning är lösningen, men jag ställer mig i alla fall inte och gör narr och är allmänt otrevlig åt folk som (med goda intentioner) kommer med förslag på förbättringar.
Edit: Vafan, missade att Ica-referensen redan gjorts några inlägg ovanför. Aja, ni kanske fattar poängen om ni får höra den fler gånger...
Edit 2: Byter till Hemköp...