Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
vad har du för grenmått då oxr, det spelar ju en viss roll också och inte bara den totala längden. Jag som är 174cm med 81cm grenmått kör på en 18" ht och provat både 18,5" och 19" fs.
Mitt grenmått är 83 cm, men jag tycker inte att man ska snöa in på grenmått och sadelrörslängd. Det är inte så viktigt när det gäller Reign. Det viktiga är topprörslängden, och det var den som jag upplevde som lite för stor. Stand-over är faktiskt lägre på medium än på small, så det är inte där problemet sitter.
När det gäller styrstamslängden, så har det nog bara blivit nåt knas, för på min Reign 2 sitter det en 90 centimeters stam. Provade er testcykel innan er med en original och en längre stam för att känna skillnaden, kan det vara så att den fortfarande satt kvar månne?
Har en M och är 184 cm lång, och det känns riktigt bra.
I övrigt måste jag säga att jag absolut inte ångrar att jag köpte en cykel med 6" slag som "Stockholmscykel". Man cyklar omkring med en känsla av att hela tiden leta fina böljande kullar att lätta från och köra fortare nerför varje backe. Helt klart beroendeframkallande.