[Happy Ride] Ängårdsbergen 19:00 idag fredag

per.e

Aktiv medlem
Slipp fredagsmyset och följ med ut i Änggårdsbergen istället!
Jag tänkte cykla lite där ikväll och skulle gärna få sällskap. Makligt tempo men med ambitionen att bli trött och hitta nya roliga stigar.
Jag hittar ännu inte så bra och skulle gärna få sällskap av någon som vet var dom fina stigarna finns.
Samling utanför Botaniska klockan 19:00. Svara gärna i tråden så jag vet om jag ska vänta eller inte.

/Per

Hejsan!

Var visst inte tillräckligt uppmärksam.. Missade tråden men hade gärna hoppat på om jag sett den i tid. Hör av dig om du skall köra någon annan gång.

//Erik

Det blev en tur i fredags. Det är helt perfekt att cykla en fredag kväll i Änggårdsbergen. Under en tur på över en timme så mötte jag bara två personer och en hare.
Nästa gång ska jag lägga ut tråden lite tidigare så kanske någon hinner se den och bli lockad.
För övrig hann jag hem till nattningen av barnen, alternativt hinner man hem och duscha före en vända på krogen.

/Per

Hejsan!

Jo, så länge det inte är grillpartaj uppe på höjden brukar det ju vara ganska lugnt. Kul att du kom ut i alla fall.

Posta gärna i samma tråd så kan man lägga in en prenumeration och få det via epost också och behöver inte vara dagsuppdaterad på forumet.

//Erik

Tillbaka
Topp