[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
tack för en trevlig tur, slingan som inte var så lång, men dock så trevlig :)
MinaaktiviteterGenarp2009-09-10.jpg ht=394

påtal om att man cyklar i sitt egna 'bekväma tempo', om man jämnför när man kör själv så var vi 7min efter, i mörkert osså :) kanske dags att öka när man kör själv :)

[Happy ride] Genarp
Dirty_rider, blev det nån tur igår? Jag kommer nog inte hinna med nån cykling i helgen tyvärr. Vad sägs om en eftermiddags-tur på måndag? Jag tänkte ta en tur, skulle vara kul att testa din runda.
Alla som vill är naturligtvis välkomna. Jag tänker mig runt 14-15 tiden för att hinna med en bra runda innan skymning.

[Happy ride] Genarp
15 på måndag funkar för mig. Bara jag slipper ta med nån lampa är jag nöjd.
Jag kan nog tänka mig en ganska slö tur då. Känner mig lite försoffad efter dekadent leverne ett par veckor nu ;-)

[Happy ride] Genarp
Härligt att se att Dirty_rider har gett sig ikast med garmin connect också, eller ska jag säga "mtb-genarp". Jag tackar ödmjukast. Får se om jag har en chans mot dig nu när man väger 97kg efter klassbyte i seglingen...Ni får med all säkerhet uppdatering på denna fronten...om jag lyckas vill säga.

[Happy ride] Genarp
hah, härligt! o tack själv.
i vanlig ordning kommer här dagens tur samt en inte allt för tillförligtlig höjdmeterkurva
14-09.jpg ht=725

MinaaktiviteterGenarp2009-09-14Hjd-Tid.jpg ht=435

den totala sträckan blev från IP till IP ca 37km o + 10km för min del ;)

[Happy ride] Genarp
har ni hämtat er ifrån i söndags? har själv lite ont i ryggen.. men cykelsuget är för stort :)
jag hade tänkt att rulla ut på tiskväll ( kanske senast 1800 ), om ni är sugna så är det bara att hänga på

Tillbaka
Topp