[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
@ farmboydavy

Jag slänger in min cykel i en liten vit Renault och kör sedan till Genarp. I vanliga fall skulle du utan problem kunnat åka med mig men idag ville min flickvän hänga med dit och gå lite i skogen. Jag måste fälla sätena där bak för att få in cyklarna så idag kan du tyvärr inte åka med mig.

Hoppas det löser sig ändå!

/ Love

[Happy ride] Genarp
om man vill hänga med någon gång, funkar det om man jag har en merida matts tfs xc 500-D
eller ni vill bara köra downhill? har 80 mm framdämpning. varit med förut men då ville dirty_rider bara köra utför :(

jag bor i torna hällestad! :)

[Happy ride] Genarp
Här kommer gårdagenstur!
MinaaktiviteterGenarp2010-05-18.jpg ht=725

MinaaktiviteterGenarp2010-05-18Hjd-Tid.jpg ht=435

Distans: 20,5km
En del nya stigar blev det också, o tumbs up för George som körde hela (nästan ifall) turen som singel speed pga pinne i växlen fenomenet.

[Happy ride] Genarp
Jag är fan riktigt sugen på att komma ner och åka imorgon! Kommer i så fall från Kristianstad om jag har tillgång till bil. Kan någon länka till en karta vart exakt det är ni utgår ifrån i så fall så jag har en chans att hitta er?

[Happy ride] Genarp
jag och simon (på en felt med 165 mm fram och 160 mm bak) tänkte vara med om några veckor, då vi ahr student och en del med skola just nu. därför blird et mest spontana turer i skrylle och kring hällestad!

[Happy ride] Genarp
Thanks for Wednesday. Who put those sticks on the path to slow me down? I have ordered two new gear hangers and will make a big effort to clear all the sticks from the trail now on.

[Happy ride] Genarp
Tack för en trevlig tur idag som bjöd på lite olika aktiviteter så som, pushbike, kedjehaveri, OTB's, axlar ur led mm. I vanlig ordning kommer här loggningen ifrån dagens tur.
MinaaktiviteterGenarp2010-05-27.jpg ht=725

MinaaktiviteterGenarp2010-05-27Hjd-Tid.jpg ht=435

Distans: 21,89km på 2h25min

Senast redigerad av en moderator:
[Happy ride] Genarp
Jag hade det rätt tungt att komma ur sängen i morse, men det är mkt bättre nu. Huvudvärk och lite illamående så jag fick nog en lätt hjärnskakning också :)

Jag hade kul och hänger med fler rundor om ni står ut med det ;)

[Happy ride] Genarp
När kommer bilderna? *host host* :)

Jag tänkte ta en tur på tisdag, fler som är sugna?
<<Rabbit>> Finns det plats över i din bil den 5:e? Jag hänger med om det finns plats!

[Happy ride] Genarp
Ja, jag vet att det var lite snävt postat... :-(

Ska bättra mig, men kan i alla fall säga att det blev en härlig tur och enligt en Sony Ericsson X10 Mini så blev det 21 km på de fyra varven på Unos runda som mina otränade ben orkade med.

[Happy ride] Genarp
Hmm... Blött idag. Torsdag ser bättre ut. Vad säger du dirty? Vill du ha sällskap ikväll så tänker jag inte låta lite vatten hindra mig att cykla... Annars ses vi på torsdag istället.

[Happy ride] Genarp
När är ni ute o kör? Jag o simon e riktigt trötta på skrylle o vevkraft nu så vi tänkte hänga med någon gång i nästa vecka eller kring helgen!! Någon som kan gen en lift från/till torna hällestad eller iaf väg 11! :)

//Alvar

Tillbaka
Topp