[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
Det blev bara en bild. Enda gången vi stannade var vid det lilla haveriet ;-)

2010-06-08-18.59.46.jpg ht=544

[Happy ride] Genarp
Så!, tillbaka efter en härlig tur som bjöd på vatten, vatten, knäskav mot sten, punktering och trötta ben.
MinaaktiviteterGenarp2010-06-15.jpg ht=616

MinaaktiviteterGenarp2010-06-15Hjd-Tid.jpg ht=435

Distans: 32,2km (+11km för mig dit o hem... ååå mina ben :) )

[Happy ride] Genarp
Tjena Boys. Jag skall ner till mina svärföräldrar som bor i Tollarp nu i veckan. Jag kommer nog bara ta med mig en cykelcross, så min fråga är hur tekniska är skogarna där ni håller till? Stampat jordgolv och grus är ju det bästa för cx, men lite rötter å sten står man ut med.
Mvh.
//Patrik

[Happy ride] Genarp
Japp, jag ska köra i morgon ifall hade jag tänkt.
får köra på 1:a o 3:e klingan fram ifall jag inte hinner fixa, men ut o cykla ska jag!
1800 på genarps IP som vanligt?

[Happy ride] Genarp
Jag skall cykla ute på Genarp för första gången nu i veckan och behöver veta vart det är bäst att utgå ifrån. Jag tar mig dit med bil, så en adress vore fint.

Tack på förhand

Calle

[Happy ride] Genarp
Hahaha, nä det är det inte. =)
Kollat lite i tråden och ni ser ju ut att ha det riktigt trevligt kanske kan man följa med ngn gång i frmtiden.

Är dock bara 17 bast och ni lär piska mig rejält, men det hade nog varit kul iaf.

[Happy ride] Genarp
Jag hänger gärna på idag!

Har tappat bort mina cykelpolare (barn o flytt å den biten), men tycker att det är trivsamt att hjula med andra.

Jag är väl inte i nån sjukt bra form precis, men hittar rätt bra i Genarp, så om det går kräksnabbt kan jag bara släppa o trampa mot bilen.

Första inlägget för mig på Happy! :-D

[Happy ride] Genarp
Mycket trevlig tur på min ära, med gott sällskap och bra fart. Mina vader var dock missnöjda när jag skulle kliva ur sängen i morse, men som jag "försöker inpränta i dem":
En bra tur inkluderar ett visst mått av skrubbsår och träningsvärk!

[Happy ride] Genarp
Efter en förmiddagsrunda idag, upptäckte jag en sprick i "swing"armen, i brist på bättre ord. Har ju eldämpat. Så jag blir nog stående ett tag, hoppas att det blir en snabb lösnig på min trasiga cykel nästa vecka när affären har snackat med scott. :(

[Happy ride] Genarp
Det där lät riktigt trist. Eldämpat lät intressant och jag undrar över vilken hoj du har. Handlar det om en dämpare med inbyggd intelligens? Var du med vid tillfället på bilden ovan från Rabbit, men jag borde kommit ihåg en eldämpad hoj.

Berätta mer om ditt åk!

Tillbaka
Topp