Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena Boys. Jag skall ner till mina svärföräldrar som bor i Tollarp nu i veckan. Jag kommer nog bara ta med mig en cykelcross, så min fråga är hur tekniska är skogarna där ni håller till? Stampat jordgolv och grus är ju det bästa för cx, men lite rötter å sten står man ut med.
Mvh.
//Patrik
Japp, jag ska köra i morgon ifall hade jag tänkt.
får köra på 1:a o 3:e klingan fram ifall jag inte hinner fixa, men ut o cykla ska jag!
1800 på genarps IP som vanligt?
Jag skall cykla ute på Genarp för första gången nu i veckan och behöver veta vart det är bäst att utgå ifrån. Jag tar mig dit med bil, så en adress vore fint.
Mycket trevlig tur på min ära, med gott sällskap och bra fart. Mina vader var dock missnöjda när jag skulle kliva ur sängen i morse, men som jag "försöker inpränta i dem":
En bra tur inkluderar ett visst mått av skrubbsår och träningsvärk!
Efter en förmiddagsrunda idag, upptäckte jag en sprick i "swing"armen, i brist på bättre ord. Har ju eldämpat. Så jag blir nog stående ett tag, hoppas att det blir en snabb lösnig på min trasiga cykel nästa vecka när affären har snackat med scott. :(
Det där lät riktigt trist. Eldämpat lät intressant och jag undrar över vilken hoj du har. Handlar det om en dämpare med inbyggd intelligens? Var du med vid tillfället på bilden ovan från Rabbit, men jag borde kommit ihåg en eldämpad hoj.