[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
Dirty rider, jag tar hellre 14-15. Ska vi säga 14?
Någon annan som hänger på då?
Eller 15 om det passar någon annan bättre.
Jag vill se lite CX varje fall.

[Happy ride] Genarp
Söndagar brukar aldrig vara några problem. Skulle vara sjukdom i så fall.
Vilken tid på söndag? Tidigt funkar oftast bra för mig. Rätt skönt att komma ut i tid.

[Happy ride] Genarp
Hej!

Det var min kompis Mikael som jag fått ut i skogen igen efter ett uppehåll. han kör en cube.

Vi var lite fundersamma över vädret precids när vi kom ut (det kom en strötskur när vi skulle hänga av cyklarna) men det blev ganska snabbt bättre och vi hade uppehåll tills vi stack hem igen vid 13 tiden. Mycket lera var det dock. på ett ställe gick vattnet/leran upp till kassetten.

Annars var det väldigt fint i skogen med alla gula löv och skönt halt på löven. Mötte ett flertal vandrare som hejade på.

Jag kunde inte senare på dagen så det var därför vi stack ut så mtidigt. men nästa helg så får vi ha en riktig happyride med mycket folk!

\Nils

[Happy ride] Genarp
Mm, det blev en trevlig tur tycker jag. Hyfsat bra väder ändå så jag, Sebastian och en till tänkte sticka ut imorgon och se om vi klarar oss från regnet. Skulle tippa på att vi är där senast vid tre om det blir av.

[Happy ride] Genarp
Tjena! Cyklist som flyttat till Lund här. Hur stort område är det man kan köra på ute i Genarp? Är det ett avgränsat område eller är det vanlig stigkörning? Just nu är det landsväg som gäller men mtb:n är snart klar så man får ju höra sig för!

MVH/ Calle

[Happy ride] Genarp
Genarp är stort, och är det inte tillräckligt stort går det att köra ner till Bokskogen och köra där också, inga problem att få ihop en runda på en 7mil då iaf.

[Happy ride] Genarp
Japp, stålkalle, det är bara att hänga med. vi brukar som sagt köra på söndagar, antingen kl 15 eller tidigare typ vid 11 tiden.

Sen är det en hel del som inte får nog av söndagskörning utan är ute på andra dagar också. det är bara att hålla koll på denna tråden för att se vad som är på g.

Fan vad nöjd jag är. med mycket vilja våld och såpvatten har jag äntligen fåt på det förb¤"#¤nnade slicksdäcket på min pendelcykel igen. tricket verkar vara mycket såpa i fälgen och sen pumpa utav bara h-vete.

Nu kan jag gå och lägga mig! skönt!

\Nils

[Happy ride] Genarp
Kul med cykelkamrater i trakten! Ska lägga en beställning hos CRC så man kan få ihop hojen så man kommer ut lite! Jag ska absolut hålla koll här i tråden i fortsättningen!

Ha de! Calle

[Happy ride] Genarp
Fan vad jag vill ut och cykla snart. Varit sjuk i över en vecka nu och den håller sig kvar.
Ger mig inte ut med öroninflamation eller slemhosta (liknar fogmassa emellanåt)

[Happy ride] Genarp
Det ser ju ut som om det ska bli lite varmare i helgen, så då är det kanske dags att ge sig ut i skogen igen? Får se hur det blir, men ev är jag också med på en tur i helgen.

[Happy ride] Genarp
Eftersom jag ska resa iväg ett par dagar måste jag skriva ett extra inlägg.

Ursäkta att jag inte hejade vid centralen i Malmö för ett tag sedan Benjamin, som du skrev var jag nog ue och svävade i min egen lilla värld...

[Happy ride] Genarp
lundatok skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, och jag har saknat Genarp, trots allt. ;)

Hörde att Genarp frågat efter dig. Hon saknade dig. (fan vad pinsamt om Genarp nu är en kille, men det är en jävligt snygg kille i så fall).

[Happy ride] Genarp
Lundatok: Jag (Calle) och Englund(Singular) får väl guida hemma kring Klippan/klövahallar. Vi får bestämma någon helg nu framöver när det fortfarande är bart.

/ Calle

Tillbaka
Topp