[Happy ride] Genarp

[Happy ride] Genarp
Gott så Nils. Jag hänger gärna med ut på Happy-tur någon mer gång. Min fru lät själv sugen på en repa i skogen. Det skulle vara kul att ordna en tjej-tur med guidning. Då vi har barn (och jag knappt kan stigarna) vore det bäst om någon annan är guide. Hon lät inte helt främmande till tanken att låna ut en av sina hingstar. Jag ska kolla om jag kan på fredag. Jag måste spika lite på kåken också. Drar till Götet resten av påsken.
Jag bifogar en bild på Björn och Supermekaren.
/P

Bilagor

• imgp1457b.jpg
    imgp1457b.jpg
    124 KB · Besök: 43
[Happy ride] Genarp
När det gäller "tjej-tur" så brukar Chantal på Malmö TerrängCyklister anordna det någon gång per år.
Här en bild på tre MTC-medlemmar från i söndags:

Bilagor

• DSC00713.JPG
    DSC00713.JPG
    121.5 KB · Besök: 54
[Happy ride] Genarp
tja.
mitt förra inlägg kom tydligen inte med.
ida på bmx banan blåste de för jävligt.hoppas det inte gör de imorn.
jag hittar inte så bra så nummert till nån av er hade vart bra.
070-4422402 är mitt nummer om jag skulle va för sen.

[Happy ride] Genarp
NizzyBrada skrev:
-------------------------------------------------------
> Ha! 600:e inlägget i denna tråd... typiskt, nu
> blev det 601 ;)

602 om jag får be ;)

[Happy ride] Genarp
Typiskt, nu får jag vänta 96 inlägg till innan det blir 700. men då ska jag vara beredd grr.

Förresten: Välkommen till den nya sidan ;)

Var är Tomtefar?

[Happy ride] Genarp
Jag kommer att åka upp till Genarp idag så om någon vill hälsa kanske cykla tillsammans så kan ni vara på parkeringen mellan klockan 13 och tio över 13.

[Happy ride] Genarp
Ursäkta mitt passiva inläggs-skapande, men jag är i Chamonix och åker skidor, kommer dock tillbaka nu på måndag och då ska det cyklas som aldrig förr!!

[Happy ride] Genarp
jaha, så vart man tillbaks igen efter en liten trevlig tur. Strålade sol, superskönt i luften. Så jag drog på. Detta resulterade så klart i en liten trevlig luftfärd över styret och en klockren faceplant..så nu sitter man här med fläskläpp både uppe o nere, svullen näsa och näsblod och resten av ansiktet ser ut som man hade blivt piskad av en risig buske...

ps.. fortsatte så klart att köra färdig min inplanerade tur, inte kan man sitta inne en sån hära dag;) Vem var det förresten jag mötte 3 gånger i skogen nån härifrån?

[Happy ride] Genarp
Tyvärr är jag upptagen imorgon,
funderar lite på att sticka ut på söndag vid 13-tiden, men är inte säker. FLickvännen åker till Indien på måndag så jag stannar kanske hemmma från skogen på söndagen.

-men nästa vecka så vill jag ut och cykla på tisdag eftermiddag, eller fredag efm eller lördag.

hur lång tid tar frakten från düskland ?

\Nils

[Happy ride] Genarp
Jag var ute vid tio-snåret i dag. En klar impulsgrej. Det gäller att passa på när tidsluckorna ges. Bokträden håller på att slå ut. Very nice. Jag hittade nästan alla spåren som Lundatok hade visat mig.
Härligt
/P

[Happy ride] Genarp
oja, jag e allt bra sugen,,, har t.o.m sparkat igång storbrossan :D

fre låter bra, men tar nog en tur idag också. , inte kan man strunta i det fina vädert!

[Happy ride] Genarp
Hej!
Jag har heller ingen bil i helgen (service) men jag tänker ta en sväng med Dalby som utgångspunkt om du är sugen på det?
Jag kan visa min "hemmarunda". Att cykla till Dalby från Lund blir en bra uppvärmning ;)
/P

[Happy ride] Genarp
Ja, det hade varit kanonkul! Dalby är precis lagom långt bort. ;)

MEN, jag ska åka på semester en vecka nu på fredag, så jag får tacka nej, men jag hakar gärna på senare!

[Happy ride] Genarp
Alright! Jag tänkte försöka övertala PD till att åka runt Risen och Häckebergasjön, så du vet ungefär vart vi kommer att cykla. Slår en signal när vi sticker från Lund!

/M

Tillbaka
Topp