[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Det är återigen dags för en tisdagstur i skogen. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

Det blir min första happy ride om bara min sega förkylning har släppt tills dess. Ses på tisdag då kanske

//Nicke

Är det någon som har en sådan här hemma så köper jag gärna 2dl av dig.
Hittar bara förp. på 946ml och det känns lite overkill när ja bara behöver en femtedel.

FOX Green 10wt.
fork-oil-32oz-946ml-10wt-green.jpg

Jag tror jag har- servade precis gaffeln så det borde vara sådan...

Kan hämta efter turen i kväll- har doseringsspruta oxå.

/T

Edit: Jo, ja tänkte som dyka upp idag oxå...

Senast ändrad:
my chain broke on the ride....now its little too short for gear....if somebody have few Sram PC 991 chain links to sell me i will be very greatfull.....those trails are realy good...hope to ride with you guys again with more strenght....send private message if you samebody have chain links....thanks

Fantastiskt väder och nästan torra och fina stigar. Måste verkligen skaffa mig ett nytt lokalsinne så att jag lär mig hitta samma stigar när jag kör själv, men det kanske kommer? :)

Det blev en fin runda i sommarvärmen och solskenet. Riktigt kul att komma ut i skogen igen. :-) Vi körde lite gamla favoriter, bl.a. norra udden i Delsjön. Kvällens äventyr var att hitta Hanssons GPS, som han tappade. Och vi lyckades! Efter en timmas sökning fann vi den, ca 50m från den platsen han upptäckte att den var borta. Vi hade bara börjat leta i "fel ände" av rundan. :-D
Bra kört alla, tack för ikväll! Vi ses på torsdag!

/Leo

kvällens karta: https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=215477727886721541532.0004c2d96734fcca2b330

Riktigt rolig tur, bortsett från mitt missöde med gpsen :) slutade dock bra!

Det possitiva var ju att vi fick köra vissa bitar av kvällens tur åt båda hållen! :)

Härlig cykling... Värdsklass i skogen i kväll....
Helt vansinnigt att du lyckades hitta din Garmin igen Hanson, fattar du vilken tur du hade där?

Torsdag missar jag pga. jobb men möjligen söndagen om det blir nåt.. Och inte regnet öser ned.
Tack för i kväll.

Riktigt kul att komma ut och kränka/bli kränkt på en tisdagstur igen, känns som det var på tok för länge sen sist!

/Jonas

Tillbaka
Topp