[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, tisdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Samma tid, samma plats, ses på tisdag! Räkna med ett par timmars skogscykling i mörkret, för nu är det rätt mörkt redan innan sju! (Manji, ska du låna lampan? :-)

Samling vid Franssons, 18.00, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan. Vi ses!

/Leo

Pass. Nu och ett tag framöver. Ni får klara er utan att jag flåsar er i nacken ; )

Saknar lite att köra pannlampa med sällskap, man törs inte ösa på riktigt för fullt på halvokända stigar i ensamheten därute i mörka skogen.

Men jag sitter och jobbar på en lösning som kanske skulle kunna frigöra mig för i alla fall en kvällscykling i veckan (eller varannan vecka). Det kräver dock avancerad logistik innehållande för-packning av cykel i bagagerum och överlämning av barn + bil till frun inne i stan m.m. : )

Synd att jag var i Düsklandt i lördags, den racerturen hade suttit fint i benen. Ni var ju även förbi mina nya hemtrakter (Björsared) såg jag.

Jag får göra en stisse.

Argh :@
Det är då helvete att man gått å blivigt sjuk när så här bra väder, hade definitivt hängt med om jag varit frisk.

Senast redigerad av en moderator:
0range: Oj, kors i taket? Krya på dig, så ses vi snart!

Manji: Nu ska lampan med, ses om en dryg halvtimma!

/Leo

Ja, det blev en otroligt fin mörkertur med massor av roliga stigar. Vi körde först mot nedre mastlingan, sen mot Bertilssons och därefter runt Kåsjön moturs längs med strandkanten(som IGGE visade oss), riktigt fint där nu i mörkret! Sen blev det strandslingan på andra sidan och sen grönvita, sen var det dags att köra hemåt på bohusleden och vi tog och bombade nerför branten också i mörkret - tre av oss cyklade ner där, häftigt! Vi var tillbaka vid Franssons 20.25, alla glada och hela. :-) Tack för idag, ses på torsdag!

/Leo

Grym runda, i mörker med pannlampa :-) Tack för lånet Leo!
Visste att det skulle vara kul, men inte såhär kul!

Mvh

-M-

Helt grym tur igår. Nästa gång kör jag nog branten oxå ;-). Den lite snirkliga stigen vid kåsjön var riktigt bra.

Tillbaka
Topp