[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, torsdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
De ljusa kvällarna blir längre och varmare. Då är det lika bra att köra på som vanligt, men glöm inte lampan för sista halv/timman. :-) Kan bli Slickrocks, kan bli nåt annat, men runt 2.5 timmar blir det.

Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virginsgatan, 18.00. Vi ses!

/Leo

Slickrocks hade varit fint i det här vädret, men vänstra knät är kinkigt sen tisdagsturen. Får vila lite till helt enkelt. Ha det skoj ikväll!

/ J

Trailmaster skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag gör er sällskap denna goa afton.
>

+1 sitter fint här

Tack för en trevlig runda, jag var ju bara ute och fisåkte i skogen när jag blev ikappkörd av er och dum som man är så hängde man på. Men det var kul att få åka på nya stigar i Mölndalsterrängen-

Peter

Hejhopp!

Det blev en härlig kväll på Slickrocks över Mölndal. Vädret var strålande och solnedgången magnifik. Kendadäcken fungerade utmärkt även ikväll, nu körde jag med exakt 30psi och fästet var gudomligt. :-) Bra kört alla, tack för ikväll! Ses på tisdag i skogen och på lördag blir det landsväg.

/Leo

karta090402.jpg ht=725

28.3km blev det. :-)

banprofil090402.jpg ht=217

Och 540m klättring och utförskörning.

Grym tur ikväll! 4000kcal dörr till dörr, inte illa. Med lite tur hinner jag återhämta mig till tisdag :)

Jag var nära att skippa knäskydd idag. Bra att jag inte gjorde det, slog i knäet hårt i en sten vid en vurpa men klarade mig bra!

En höjdartur, tack alla. Grymma stigar, relativt lite transport, solnedgång över stan. Tummen upp!

Denna turen kommer jag minnas länge:-)
Kunde trycka på lite mer idag än i tisdags, så än finns det hopp.
Tempot var riktigt bra tycker jag. Tyckte jag cyklade rätt snabbt idag, men ni där framme bara försvann.
/Peter

Kan bara instämma ovanstående.
Första gången jag körde Slickrocks i dagsljus, kanon :-)

/Magnus

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp