[Happy Ride] - Göteborg, 18.00 Franssons, torsdag

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum

Leo

Ny medlem
Det blir bara en torsdagstur denna vecka, för jag tar och vilar mig i form några dagar efter förkylningen. Om någon vill dra i tisdagsturen så är det bara att köra på. Samling vid Franssons, korsningen Delsjövägen/Virgingsgatan, 18.00. Vi ses på torsdag!

/Leo

Känt mig stark några dagar nu så ger det ett försök om inget kommer emellan. Kändes som om jag skulle trilla av cykeln mot slutet förra gången så med lite tur mår jag bara illa den här :)

kriilleH skrev:
-------------------------------------------------------
> hur lång blir rundturen? och klarar man sig runt med en dimondback årsmodell 2010?:)

Tippar 2-2.5 timmar och ca 20-25 km sålänge folk har återhämtat sig från lördagens extremetur :)

Angående cykeln så beror det ju helt på vilken modell, Diamondback tillverkar allt från racer, bmx och mtb :)

Det blir ca två timmar på torsdag. Jag kör för övrigt med en 2002 års modell Santa Cruz Bullit, 16.5kg. ;-)

/Leo

Riktigt härligt ute nu, nästan dags att montera på lyset på styret igen.
Jag kommer i kväll, ses!

Jag cyklar inte ikväll, skall kolla när den Danska Dynamiten spränger den Ryska Björnen till Sibirien :-)

Ses på tisdag

Stefan

Stackare, du gick miste om fantastisk cykling i kväll...
Blött som du kanske mistänkte men riktigt gôtt att skita ned hojen och sig själv..

Vi var bara tre stycken som trotsade vädret, tack för sällskap och guidning..

Riktigt trevligt att gegga ner sig ordentligt. Varmt och skönt i vattenpölarna också :)

Tack för guidning och sällskap. Kändes nästan som om jag hängde med delar av turen :)

Det blev en blöt men rolig runda ikväll. Vi var bara tre ikväll. Bra kört och tack för ikväll, vi ses på tisdag nästa vecka och redan nu på söndag om ni vill hänga med på en fin landsvägsrunda till Hyssnakvarnen.

/Leo

Kvällens karta, 19.5km:
karta120510.jpg

Tillbaka
Topp