[Happy Ride] Göteborg, tisdag, 18.00 Franssons

• Trådstartare Trådstartare Leo
  • Start datum Start datum
ok fan va gött. antar att jag joinar imon om jag kan gå dvs. skall ut o löpa lite lätt idag för att rensa låren från slagg. vadå väger min 15-17 kg?? va väger era hojjar då? kan hålla med om att den känns lite tung när jag lyfter upp den på jobbet om morgonen. hoppa va roligt, blir ju ganska mjukt med fullgung.. ja det va många som va starka och visade framför allt prov på god vilja (cykla upp, ramla och försöka igen) me like. tack ännu engång, ler fortfarande

vive la france..

Lirum: Inga problem, vi stannar lite då och då som du märkte. Cykelvikten är inte det viktigaste, men den ligger mellan 9kg(Henriks Wilier) - 17kg(min Bullit & fassbergs Coiler). Till den typen av cykling vi kör så funkar det mesta, brutalfullgung eller lättviktshelstelt. Alla har lika lika kul, som du såg igår. :-)

/Leo

vart hittar jag karta eller vägbeskrivning till backhoppningshoppen som vi tittade på vid denna happy turen? kan jag hitta det på hitta.se lr annan karta. måste dit igen.. hilfe

Lirum skrev:
-------------------------------------------------------
> vart hittar jag karta eller vägbeskrivning till
> backhoppningshoppen som vi tittade på vid denna
> happy turen? kan jag hitta det på hitta.se lr
> annan karta. måste dit igen.. hilfe

Åk till skatås, cykla sedan 8'an motsols, 8'an är ett markerat motionsspår som går helt & hållet på grusväg, 8'an startar på grusvägen framför fotbollsplanen. Sedan ligger hoppbackarna ca 1 km från Skatås på höger sida. Kommer du fel så är det bara att fråga någon, eftersom det ligger vid 8'an så hittar nog de flesta i Delsjön till hoppbackarna.

Tillbaka
Topp