[Happy Ride] Hellas Måndag, 6/8 19:00 - RR

Vi ses på parkeringen nedanför Hammarbybacken och tråcklar oss bort mot Hellas och förbi. Vet det sjutton vad alla stigar heter, men någon liten runda ska vi väl kunna knepa ihop beroende på vad vi vill. Mest stigar.

Är väl ute några timmar eller så och kör lagom långt :-) Tempot blir nog ganska easy, men kanske inte så easy att det är en [happy easy ride], men det kan vi ju lösa med lite punkor och så ;-)

edit: Ny samlingsplats!

Senast redigerad av en moderator:
Oh , jag ska se om jag kan få till d !

Om jag kommer så kommer jag nere från bajenbacken , kan vi ses vid kolonilotterna eller nåt !?

Jag var ute i Hellas i lördags på morgonen, det var kul som alltid men rätt så blött.
Nu ska det nog vara törrt efter gårdagens värme.
Jag följer inte med men önskar er en toppen tur ikväll.

/G

Verkar ju som vi blir ett gäng. Skoj.

Jag tar med badbrallor och siktar antingen på ett dopp i Hellas efteråt eller om någon kanske är sugen på att hänga med och hoppa lite från Västerbron? Ingen som vet om repgunga finns där?

Ses snart!

Trevlig tur.... Men det var teknikträning i högfart......;-)
Körde på gränsen av vad jag klarade av... Mer spänning i Augusti har jag inte varit med om...
Vek av efter en timme ungefär då det bar på väg upp mot masterna...

Sann happy anda att vänta på de som inte hängde med... Yppeligt...

Kommer igen.....

imrog

Trött. Sent. Mörkt. Hungrig. En punka som krävde tre slangar... (Tack Aron och multisport!) Men ack så lycklig.

Tolv tappra och glada cyklister dök upp i kvällsolen. Mycket fullgung i gänget så det blev en teknisk runda. Aron tog täten och ledde oss strålande genom det bästa i Hellas närområde. Det var nog inte så "easy" men riktigt roligt. Bra fart höll vi oxå. Och dagens lärdom är att det kan vara spännande att åka hardtail utför i samma spår som fullgungare :-)

Vi ses!
/Johan

Ja bästa och jobbigaste happy-rundan hittills. Imponerad av alla hårdsvansare som tog sig igenom den där terrängen, måste ha varit "fostrande" ;)
En runda till denna vecka hoppas jag?

/Johan

Tack för igår. Hårt med riktigt kul att köra i området vid masterna. Hänger gärna på fler turer -kanske i slutet av veckan?

Blev ju helmysigt det där och hyggligt tempo trots en så stor grupp. Bortsett från en envis punka blev vi ju förskonade från materialfel också.
Stigarna som kördes var I & V, en snutt på SSWC banan, Dow Jones, Ulvsjöslingan förkortad, gröna, Russian BBQ, Fem Svåra. Riktigt mörkt när vi var klara och riktig gott med en Maxburgare på det :)

Stort tack till alla för en kanonrunda!

Tillbaka
Topp